Nytt kattmord..

Sv: Nytt kattmord..

Jag vill bara gråta när jag läser sånt där :cry:

Och kanske skjuta två 17-åriga pojkar med luftgevär i ögat :devil:
 
Sv: Nytt kattmord..

Jag kan verkligen inte förstå hur man kan göra något sådant! Jag blir så arg på sånt!!!! Någon borde skjuta dem med luftgevär...
Stackars lilla oskyldiga katt!
 
Sv: Nytt kattmord..

varför är det alltid yngre män som gör sånt här?
är vi kvinnor mer "godhjärtade"?
är pojkar sadister?
 
Sv: Nytt kattmord..

varför är det alltid yngre män som gör sånt här?
är vi kvinnor mer "godhjärtade"?
är pojkar sadister?

Det stod i tidningen för några månader sedan om några tonårstjejer som jagade en katt med moped eller var det nu var, så det är väl inte direkt bara killar som gör såhär.
 
Sv: Nytt kattmord..

jaha där ser man, men annars tycker jag allltid att det är män/pojkar, inte ofta man hör om tjejer som gör nått.
 
Sv: Nytt kattmord..

är glad att min lille mise lever.:love: Han kom hem en dag med ett hål rakt igenom kinderna , han hade inte skadat sig annars och såren läkte bra, men det kunde ha träffat riktigt fel. Jävla idioter, jag vill skjuta dem själv och hade inte tvekat en sekund om jag hade fått chansen. :devil:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
643
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
174
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Två av mina klöspålar har blivit sönderklösta och sisalen har lossnat. Är det någon som lyckats laga den eller är det bara att slänga...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: sthu
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
790
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp