Nytt fenomen...

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Eina

hej igen, här går man och försöker inte vänta på helgen, men det är nästan omöjligt!!

Har lagt märke till en nytt fenomen, som kanske kan vara kopplat till en ev. graviditet: jag går på toaletten för att jag känner migkissnödig, men kan inte kissa???

Vad är det?? Det är definitivt inte UVI (urinvägsinfektion), det har jag haft många gånger innan, vet hur det känns. Detta är inte obehagligt mer än att man inte kan kissa... liksom :D

Läser förresten en bok som heter handbok för gravida: allt din doktor inte berättar! Även om jag inte vet om jag är gravid, så är det en väldigt rolig bok att läsa! Mkt underhållande, och lärorik!
http://www.bokus.com/b/917711471X.html?pt=search_result
 
Sv: Nytt fenomen...

*putt*

35 som läst, och ingen kan skriva; Ja/Nej...???:p
 
Sv: Nytt fenomen...

jag tycker att du skall spänna av. för din skull. leta inte tecken hela tiden du kommer at bli så besviken om det inte är ngt.
 
Sv: Nytt fenomen...

Hej
Det kanske ändå är svullet runt omkring livmoder urinblåsa om du är gravid och inte hunnit
så långt in i graviditeten.
Man samlar vätska. Det trycker alltså.
En känsla av att man behöver gå på toa.

Det kan ju vara något annat också.

Sen när magen har blivit stor så vet man att det trycker
och att det kan kännas på det det där viset.

Ha det så gott med magen.
 
Sv: Nytt fenomen...

Ojoj, Cirkus, kan du inte låta tjejen hålla i hoppet?

Om jag minns rätt, har hon redan fått ett negativt svar, och alltså vet hon hur det är. Tyckte inte, enligt hennes inläg att dömma, att hon verkade jätte-nere sist heller...

Jag håller tummarna Eina!
 
Senast ändrad:
Sv: Nytt fenomen...

Men vem är du Giowanna eller Eina eller bägge ?

Nåja, jag ville inte vara elak, jag har förstått att du gärna vill ha barn och att du väntar med spänning till helgen för att se om du har fått mens eller inte - och det är inte första gången du startar såna trådar, jag bara spontant känner att du kommer att bli så besviken om det inte är en bebis. Försök att spänna av och inte tänka så mycket på det.

Känner man verkligen efter så känns VARJE menscykel olika.

För övrigt, om man inte ger de svar som du påtagligen vill ha får man inte svara då ?
 
Sv: Nytt fenomen...

Jag känner ungefär som dig. Fast jag har fått ömma bröst, lite illamående och lite svullen mage och ska ha mensen till veckan. Vi får se vad det blir av detta.
Jag hör av mig om det blir eller inte blev nån baby, så kan ju du göra detsamma.
 
Sv: Nytt fenomen...

Tur att du hann redigera...

Vadå ta bort hoppet ? Hur menar du nu ? Får man bara svara att javisst varenda liten förändring betyder att det finns en bebis ?

Jag för övrigt berätta att jag har precis samma symtom och jag är INTE gravid. För jag bestömde mig för att känna efter alt vad jag orkar och faktiskt, jag känner det "annorlunda"
 
Sv: Nytt fenomen...

cirkus skrev:
Men vem är du Giowanna eller Eina eller bägge ?

Nåja, jag ville inte vara elak, jag har förstått att du gärna vill ha barn och att du väntar med spänning till helgen för att se om du har fått mens eller inte - och det är inte första gången du startar såna trådar, jag bara spontant känner att du kommer att bli så besviken om det inte är en bebis. Försök att spänna av och inte tänka så mycket på det.

Känner man verkligen efter så känns VARJE menscykel olika.

För övrigt, om man inte ger de svar som du påtagligen vill ha får man inte svara då ?
Vem jag är?? Har man inte alias på forum för att inte alla skall veta vem man är? Inte många vet vem jag är här, att jag är här.

Lite om mig: Heter My,är 22 år gammal. Bor utanför Malmö med sambo. Har hund, jobbar... Typ. Har körkort :D
 
Sv: Nytt fenomen...

Hej YvonneL!!

Så trevligt att det finns fler i samma sits!
Jag tycker egentligen inte jag har så många graviditets-tecken:rofl:

Men nästa månad ska vi nog prova med ÄL-test, för att pricka rätt :D

Det hade varit väldigt bra om jag blev gravid ganska snart, så barnet kommer inom året 2006, med tanke på det ekonomiska, har tjänat bra detta året :)

När vet du om det är eller ej? *nyfiken*

(Du som ville veta vem jag är: Jag är anonymus hemligus. 104 år gammal, och bor i norr om västanvinden:rofl: :D :rofl: )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 860
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 927
Senast: Bapelsin
·
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 169
Senast: Dimmoln
·
Skola & Jobb Moderator får flytta om tråden passar bättre på barn. Jag tänker dock att det fokuserar på jobb mest. På min pågående praktik, som jag...
Svar
12
· Visningar
2 314
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Avmaskning FAQ (Läs här först del 2)

Omröstningar

Tillbaka
Upp