Nytillskott!

gul_zebra

Trådstartare
Har varit ner på SRS luciautställning idag (igår nu...) för att hämta hem en ny liten tös - en sm ccp (chocolate point siamese) vid namn Anima-Dårpippi. Helt bedårande! :love:

animadrpippi.jpg

animadrpippi1.jpg

animadrpippi2.jpg

Sen bar det av till Barkarby för att hämta bur och så vidare till centralen igen för att hämta ett par guldhamsterpojkar innan det var dags att åka hem :D

Do you love a monsterman, black yellow bandad satin långhår
doyouloveamonsterman.jpg

Och så Your mama don't dance, svart långhår
yourmamadontdance.jpg

Senast ändrad:
Sv: Nytillskott!

Oj, har du skaffat ännu fler sötnosar nu! :D Speciellt den svarte hamsterpojken var ju för söt, jag tror aldrig jag har sett en svart (guld)hamster tidigare.

:eek:

Får du aldrig nog? ;)

Men självklart är de alla jättesöta. Blev grymt avundsjuk på den otroligt vackra siamesen! :love:

Äh, sånt är för fjollor :angel:

Hayah: Råttan har varit planerad i typ 6-7 veckor nu, hamstrarna letade jag ett litet tag efter men hittade de typ förra veckan så där gick det lite snabbare :D Jag var dock något grinig över att jag inte hade med mig varken pengar eller transportbur så det räckte till en till råtta iom att det var några uppfödare som hade med sig råttor till salu på utställningen... :angel: De såg så söta ut på långt håll så jag fick snällt sitta kvar med två sovande töser (Anima-Dårpippi och hennes syster Teskedsgumman) i famnen för att inte bli kär i en till :D

Du borde ha minst två marsvin då de är flockdjur...

Väntar f.ö också på stoppet ;) Min make är väl det enda stoppet just nu..
Vi har:

2 hundar
3katter
3marsvin
(På 90kvm)

Sedan utanför huset:

Höns, 2 tuppar & 6 hönor + 4 kycklingar
Ankor 2 andrikar, 3 ankhonor

Kaniner 3 hanar 4 honor + 3 ungar

Uppstallade: 2 hästar...

Undrar när jag ska få det med.

en katt
fyra kaniner
en häst
ett marsvin
en sköldpadda

:love:

Tar dock hand om alla ;)

Liknande trådar

Övr. Djur Har fotat de små smådjuren en sväng, fattas bara nya bilder på marsvinen och råttorna... ^^ Sverker, sobel korthår, hona...
2
Svar
32
· Visningar
2 988
Senast: maalin_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar