Nytatuerad - tona håret?

Pancakes

Trådstartare
Jag hade tänkt tona håret idag men så blev det en lite oplanerad tripp till tatueraren igår. Man avråder ju från att färga, men hur är det med tona? Jag dör inte av att vänta tills den läkt men min utväxt är inte särskilt snygg och jag måste ändå tvätta håret idag.

(Och ja, jag kan absolut fråga min tatuerare men denne är inte vaken än)
 
Har aldrig blivit avrådd att färga håret pga en ny tatuering. Av vilken anledning? :)

Jag färgar inte håret så jag har själv inte blivit det heller utan har sett det när jag läst runt. Tydligen ska det vara något med reaktioner dels på färgen (jag förstår dock inte hur) i kroppen, men jag funderar väl mest på om det hamnar medel i såret då min sitter på axeln.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 103
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
7 656
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som sagt - min första föreställning om att jag skulle vara tillbaks på jobbet bara några dagar efter att jag hade brutit armen har jag...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Idag har jag varit till frissan och fixat en ny hårfärg! Men jag blev lite fundersam så jag hoppas verkligen att ni vill hjälpa mig med...
Svar
10
· Visningar
1 801
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp