Lovve

Trådstartare
Jättesöt! :)

Är ni säkra på att det är en hona? Det ser ut som en hane.

Om den har genomgått första ruggningen är det helt säkert en hona. Pärl färgade nymfhanar förlorar nämligen teckningen då...

Där vi köpte henne sa dom att det skulle vara en hona men men.. :smirk:
Hon har inte ruggat sin första gång ännu och gör hela tiden såna "uppvaktningar" som hanar gör.... :eek: (alltså lutar sig nerför pinnen och spänner ut alla fjädrar)
så vi vet ännu inte riktigt va det är för nån :confused:

Tycker också att det ser ut som en hane. Har fött upp några själv och dom 2 hanar var pärl innan dom ruggade och sen blev dom grå med gul huva. Och så har din pippi väldigt klara och röda kindfläckar för att vara en hona :)

jepp...e ju ingen nymfexpert men hon börjar "putsa" sig mycket mer än vanligt och skriker lite (kanske för att det kliar?)..och så har hon börjat tappa lite mer "fjun" än vanligt.. :smirk:

Sv: Nymfan!!

schit cool ju! det är defenetivt en hanne tycker jag av färgen perl eller var det pärl??? :confused:

Liknande trådar

Övr. Hund För ca 6-7 månader sedan pratade jag med en gammal klasskamrat som nyligen hade skaffat sig en valp. Hon ville ha råd och stöd i hur hon...
Svar
18
· Visningar
1 786
Senast: Acses
·
M
Övr. Djur Om ni kommer ihåg min tråd om det bortskämda marsvinet så... Här har ni bilder! Massor av bilder 28 stycken närmare bestämt :D Klicka på...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 724
Senast: gul_zebra
·
Avel Mitt sto vi trodde var dräktigt var inte det utan hiskeligt fet bara :o Vi var flera stycken som trodde till 99% att hon skulle ha...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: carinaso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama