Nylon/syntet huvudlag

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Maddizz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 4 742
M

Maddizz

Hej!
Har sett att de finns att köpa nylon eller om det är syntet huvudlag. någon som har nån bra sida där man kan köpa från?

/Madde

Sv: Nylon/syntet huvudlag

Tackar mn jag är på jakt efter sånt som man har till travhästar...
har sett att man kan köpa på vissa travshopar..

/Madde

tyvärr så hade mantorps bara blå röd,grön, mn jag är på jakt efter ett lila körhuvudlag.. nån som har en aning om vars dom finns, eller vem som tillverkar sådana,,?

/Madde

tro mig har sökte me ljus och lykta! hittar inget tror inte et finns kan kanske finnas i usa vem vet men knappas troligt. så jag slka köpa ett vitt ist et är ju också fint. lila ären fin färg et ha rjag på min. :)

är det vita ett travhuvudlag?
o vars har du köpt det`?

/Madde

går det att färga nylon? Då kanske du kan färga ett vitt

på pegasus hästshop i umeå ja trav såklart! :)

Maddizz skrev:
tyvärr så hade mantorps bara blå röd,grön, mn jag är på jakt efter ett lila körhuvudlag.. nån som har en aning om vars dom finns, eller vem som tillverkar sådana,,?

/Madde

Sett lila på ebay men kanske inte så aktuellt att beställa för dig?

Detta fina huvudlag har min pålle :) Beställt från www.distansritt.nu :)

HPIM1863.jpg

/snurpe

japp va där o tävlade ikväll o kilade in dit mn dom hade bara ,röd,blå,grön o marin

vars hittar man vita syntetträns nån stans.. som passar till trav?

hm jag har ett därifrån iaf. men vill ha hela selen i vitt. lila syntet träns kan du ju ha men å finns det inte hällor för käk det är ju synd. det du kan göra är att ta lila fodrad nosgrimma och lila fodrat pannban istället finns ju på riträns. vet du var man kan köpa lila pannband och broiera på har bara hittils hittat vitt me lila test eller svart med lila text men vill ha lila m vit text

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
413
Senast: warg
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Elo
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
641
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31