Nykommling

W

welsh-tjejen

(flytta gärna tråden om den ligger fel)
Får snart hem min nya lilla körponny :bump: "Teddy" är en liten minishettis 4 år gammal och hur gullig som helst.
Jag själv är ganska ny inom körningen (körde en del ponnytrav när jag var mindre) Jag hoppas på att kanske få lite körvänner här på buke, det är så många här som är så duktiga och ambisiösa. Själv siktar jag på att komma ut och tävla lite dressyr å precision nästa sommar, kanske om allt går bra å så.

Vad finns det för träningsmöjligheter/körklubbar i Örebro området??

Sv: Nykommling

KUL med shettiskörning!
Jag är också ganska ny på det hela och ser fram emot hjälp här på buke!

Tack för lyckönskningarna! :bow:

Jag har redan en rockard hemma som passar men kommer att behöva köpe en ny sele i miniformat, har tagit kontakt med Gunilla på selar.se så vi ska nog hitta något som passar bra. Kommer även att köpa en ny vagn senare när det blir dags för allvar.

det är skönt att man inte är ensam om att vara ny, alla körmänniskor verkar ha en sån mysig gemenskap.:)

Nu är han hemma sen en vecka tillbaka :D Min goa "Teddy"

Så, vad tycker ni om min guldklimp :love:

Nu slutade det att spöka i min dator så NU ser jag honom!!:love:

Så jättesöt verkligen!

Otroligt söt liten kille du har, lycka till med honom! :D

Jag är också en nykomling här på forumet. Har ett minishettissto på 2år som vi ska börja köra in så småningom.

ÅH! vad söt han är! Den färgen är ju bara helt underbar. Lycka till. Nu hoppas jag bara selen kommer fort.../ Gunilla

Jo, nu vill jag mer än gärna få hem nya selen, men den som väntar på nått gott...:d

Tackar å bockar för alla fina kommentarer:bow:, Teddy blir såååå stolt!!! Får återkomma med fler bilder framför vagnen, bara jag får hem nya selen :D

Måste bara nämna att jag även köpt en liten halvbror till Teddy, men han är bara bebis så han kommer inte hem förren i December.

Hihi, åhhh jag minns min ene shettis halvbror. Han var den totala motsatsen jämfört med min kille. Slö, tradig och liten. Tackar Gud för min vilde maxade shettis :love:

Åhhhh :love:
Så underbart söt!!!:love:

Lycka till med honom och halvbroren! :bump:

Liknande trådar

Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 695
Senast: Hedinn
·
Körning Tjo! Detta är en tråd för dom som kanske vill börja tävla lite framtiden! Här kan dom som vet något om tävlingar och tävlar själv...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 244
Senast: Nora
·
K
Träning Tänkte höra mig för efter lite råd och tips av kunniga människor inom islandshäst området. hadde länge tänkt köpa min första egna häst...
Svar
15
· Visningar
9 626
Senast: killer-blondie
·
L
Körning När jag var barn köpte jag ICA:s bok om körning, sen selade jag på sommarens lånehäst (fjording) efter bästa förmåga, spände för en...
Svar
13
· Visningar
1 067
Senast: Nussikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025