Nyförvärvet,den bästa hitills,

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
S

stally

men hur ska det gå nu är skitnärvös! :bump:
377097_22399.jpg

Här ser ni nu anledningen till att jag övergav Värmeland. :)

377097_58366.jpg

Svan ,lillebror och Uthan,2:a på Lindesberg idag! :)
På 140m tillägg!

Ja,det är C.R.,känner du till honom?
Kortet tog lillebror igår. :)

Åh!Kan du fixa bild?Jag ska gå in på aln och kolla.

Kortet vi tagit blev inge vidare,han stod inte stilla mer en en tiondels sekund i taget han är inte van att det kommer folk å sliter ut honom ur boxen,men han var m.k.t. nöjd med det och bet mig hela tiden och var :love:m.k.t. :love: :love: kelsugen :love: :love: :love: :love:

nja har sett hono nån gång.Jag fick bara en :idea: att det var C.L ni köpt.Med tanke på din andra tråd om loppet på bergsåker.

Vi har köpt honom!Men vi "köper" gärna med skötaren åxå,men hon var inte till salu!För bra enligt Fredde! :D

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Pegasus63
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
863
Senast: Cattis_E
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
954
Senast: shebeen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama