nybörjare

wizo

Trådstartare
Jag skulle vilja testa på att tävla lite med min isläning men vi kan ingenting om tävlingarna vad T1, Vi och allt är + att jag knappt känner hästen. Jag undrar om det finns några klasser för såna som mig? Bara testapå klasser eller för nybörjare eller något? Jag är för gammal för junior. Vill gärna testa något. Vad som, dressyr, hoppning, gångartsridning eller vad som. Nån som vet vad jag ska kolla efter och vart men hittar sånt?:confused:

Sv: nybörjare

Sök på tävlingar eller så. Det finns en gammal tråd om det.

/Emma

wizo skrev:
Jag skulle vilja testa på att tävla lite med min isläning men vi kan ingenting om tävlingarna vad T1, Vi och allt är + att jag knappt känner hästen. Jag undrar om det finns några klasser för såna som mig? Bara testapå klasser eller för nybörjare eller något? Jag är för gammal för junior. Vill gärna testa något. Vad som, dressyr, hoppning, gångartsridning eller vad som. Nån som vet vad jag ska kolla efter och vart men hittar sånt?:confused:

du kanske borde börja med att lära känna hästen ?!

Det finns ju prova-på-tävlingar också, lokalklubbarna brukar anordna det, i alla fall min andra lokalklubb Vallfari.

wizo skrev:

Det finns massor med skojtävlingar o pröva-på tävlingar man behöver knappt kunna sitta på hästen för att kunna vara med, det är himla kul för både proffs och nybörjare träffas och tävlar tillsammans.. Men det beror självklart på vilken lokalförening du tillhör och vart man är bosatt!

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 006
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 419
Senast: hhere
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur