JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Distans
Trådstartare
Trådstartare
Chili
Startdatum
Startdatum
8 Nov 2005
Svar
Svar
21
Visningar
Visningar
2 070
Sv: Nybörjare... Hjälp!
Aj då! Det kan inte vara skönt. Jag har bara brutit armarna innan, men kan tänka mej att det är ungefär samma känsla
Jag är så himla sugen på att rida ut på henne nu! Men men man får hålla sig i skinnet lite... :smirk:
Sv: Nybörjare... Hjälp!
Surfa till :
http://hem.passagen.se/distansiostergotland/
Sen kan du tex klicka på:
Vad är en distansritt?
Hur går en distansritt till?
Vad behövs för att rida en distansritt?
Hur börjar jag?
Under Ekenäsritten ligger det proposition, ryttarmeddelande och karta för förra året.
Lycka till,
///Anna
Träning
Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och...
2
Ridning
Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3
4
5
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Valp 2025
Övr. Hund Jag som nu har unghund föredrog nog nästan valptiden 😍 han är ju fortfarande lika vild och galen ibland nu som ett år som när han var...
ii-ssa
27 minuter sedan
Svar: 807
Visningar: 55 659
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund När matte varit på ikea!
Försöker slänga några gamla, skitiga utan innehåll men de är svårt 😅
Nepenthe
38 minuter sedan
Svar: 523
Visningar: 31 367
Hund
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Har haft 3st. Två DSG och en setter
Sämre päls på settern men främst mjukare päls som mer skit fastnade i.
Alla blev mer matfixerade...
Nepenthe
47 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 491
Hund