M
Minime
Eller..nybliven o nybliven...nybliven sen 5 månader iaf men jag undrar, eftersom jag tydigare bara umgåtts med honkatter, när är det dags för kastrering? Min Charlie är helt uppåt väggarna, bokstavligt talat!! Beror de på hormonerna eller kommer jag ha en galen kisse resten av livet?! O eftersom jag bott på bondgård hela livet till nu ungefär så är jag ju inte så van vid kattlådan! hur gör man egetligen? Nu har jag bytt lådan HELT cirkus 1gång/vecka, är det överambitiöst de? Vill absolut inte att det ska lukta!! Vilken kattsand är bäst då? Av dom billiga sorterna, en fattig student har inte råd att köpa kristaller! O sen tänkte jag på maten... han gick på bäbismat förut( Friskies för kattungar) men jag tyckte han åt o åt men ändå tappade i vikt (könsmogen? Vet att hundarpojkar gör så iaf) så nu har jag bytt till vuxensorten, MEN hur är det med burkmat!? KOmmer hans mage att pajja ihop totalt om jag ger honom det eller är det tvärtom, att han kanske skulle haft sig nå konserverat?! Har som sagt bott på bondgård innan, då har kattorna ordnat maten själv så att säga... Ska man göra nån blandning, burkmat på morron o torrfoder på kvällen??
Inte trodde jag att det kunde vara så komplicerat att ha ett så litet djur!!! Lite hjälp tack!
Inte trodde jag att det kunde vara så komplicerat att ha ett så litet djur!!! Lite hjälp tack!