Nyaste JW hjälmen

A

Asterix

Har ni sett den ? :eek: Vad tycker ni om den? Är den inte grymt ful , eller? Hoppades på någon i stil med den förra, för den är verkligen snygg. Mne jösses, denna fick mig nästan att dö, för den var så ful:angel: typ.. haha.
Vad tycker ni?

Sv: Nyaste JW hjälmen

Svårt att säga utan att ha sett den... :angel:

Bild?

//Alice - ouppdaterad på senaste modet

krk.gif

Tycker jag med, tyckre iof att speed air är rätt okej.. Men josses, den är så ful ifrån sidan :eek:

Den är ingenting jag skulle kunna tänka mig att sätta på mitt huvud om jag så fick betalt för det! :p (Om det inte är mycket pengar vi talar om!) :angel:

Den där är skitful, och det är ingen hjälm som jag om några månader kommer tycka är snygg, som det blev med speed airen. Aldrig i livet att jag tänker ha en såndär

samma här. . speed airen blev snygg... tror aldrig jag koimmer tycka attt denna är det :crazy:

Jag tror att den kommer att bli som den andra JW hjälmen, (som svante har) folk tycker den är ful- endast de som är sponsrade rider med den - den glöms bort så småningom.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 490
Senast: Sel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 487
Senast: miumiu
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning först att det här blir jätte långt och dåligt skrivet. Men jag vill ändå ge som en förklaring ifall nån bryr sig men fattar om...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 189
Senast: Andromedae
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 349
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar