R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad duktig du är!
Får man fråga om du har ngt insta-konto att rekommendera för inspiration?
Vet inte om man får skriva sånt här?
Ser lite mystisk ut i nuläget, ska bli spännande och se hur slutresultatet blir, är väldigt nyfiken här ska erkännas.
Rosé.Puhhh... riktigt dåligt målarväder minsann igen
Ligger i schäslongen och funderar på om jag ska dra på mig målarkläderna och gå ner och måla eller jag ska ligga kvar med ett glas iskall rosé
Kanske att du skulle göra den lite mörkare och något mera jämnt svart så att inte vissa delar lyser igenom? Oavsett tror jag det blir kanon till den tavlanIdag har jag laserat min lilla träram. Är himla nöjd själv för tillfället men måste se den mot tavlan innan jag avgör om det är bra så nu. Den kommer torka helmatt men jag tror jag vill ha den sidenmatt.
Och så har den här äntligen kommit 27" IPS i 4k med pivot som synes. Den visar >105% av sRGB och går att ställa in så den visar ~5000 k. Var så himla trött på att mina foton såg ut på ett sätt i kameradisplayen och på ett helt annat sätt i mina datorskärmar. Försöken att kompensera för färgförvrängning när man redigerar har tagit sånt tid och energi, samt att min referenser alltid sett annorlunda ut på telefonen/utskriven.
Snyggt nagellack, även om det skär sig med både vin och lampskärm.
Snyggt nagellack, även om det skär sig med både vin och lampskärm.
Kanske att du skulle göra den lite mörkare och något mera jämnt svart så att inte vissa delar lyser igenom? Oavsett tror jag det blir kanon till den tavlan
Och jag gillar verkligen just ojamnheterna i ramen.
Det handlar inte så mycket om hur man gillar själva ramen utan hur bra den ramar målningen och det vet man ofta inte riktigt förrän man provat, innan dess blir det mest en gissningOch jag gillar verkligen just ojamnheterna i ramen.
Tja, det får erkännas att det ÄR knöligt att matcha med vinerna till en hel trerätters.Haha tackar! Pga måleri och frenetiskt tvättande har jag typ inga naglar kvar men satsade på ett nagellack pga midsommarhelg. Ngt avskavt i nuläget men det är OPI ”koala bear-y”.
Synd att det skär sig mot inredningen men obs jag har ett matchande läppstift iaf
Tja, det får erkännas att det ÄR knöligt att matcha med vinerna till en hel trerätters.
Men kan du tänka dig goth-törnis?Gratt eller Svart funkar till det mesta.
Men kan du tänka dig goth-törnis?
Kanske att du skulle göra den lite mörkare och något mera jämnt svart så att inte vissa delar lyser igenom? Oavsett tror jag det blir kanon till den tavlan
Och jag gillar verkligen just ojamnheterna i ramen.
Samma här. Karaktär, ju!