Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack alla...skoj att ni gillar det,,,o då är det inte på långa vägar klart ännu,,,
Yazmin: vi har hittills lagt ner drygt 500.000, o då har min man ett dubbelgarage i ena ändan..
Schelin: jaduu, då skulle du ha sett mitt gamla stall, då förstår du att vi bara var tvungna att göra nåt
Näää det enkla stallet som Tom står i får nog duga åt honom... har aldrig hört honom klaga (men jag klagar förstås ibland...) heller. Och börjar han klaga får jag väl hålla för öronen. Men jag har svårt att tänka mig att han skall börja tjata om snyggare stallinredning i alla fall.
Men åååååh vad jag skulle vilja ha det så som ni just byggt!!!
Fast jag behöver bara titta på den första raden jag skrev för att inse att det kommer aldrig att hända. Förresten kan jag knappast bygga stall på vår tomt heller - mitt i stan
Roligt att höra att ni gillar stallet,,,
vi håller fortfarande på med det, idag så börjar sadelkammaren ta form,,, fick upp sadelhängare, tränshängare m.m, o så fick jag upp ringar i taket i gången sa att man kan sätta två hästar där samtidigt, skall sätta in nya bilder senare,,,
till alla er som undrar vad det är för boxar,,, dom heter "Tibroboxar"
Så regissören själv har smygit in en filmsnutt minsann,, det är endast andra kvällen pålle går in i stallet, han går till fel hörna i boxen, så jag säger till honom att gå till andra hörnet där krubban är...ser nästan ut som om han förstår
Jamen den lampan är kanonbra,,, behövs då man ska fylla på höautomaten i vindskyddet på kvällarna
Jag ser att det är hög tid för en fika (det är det ju ändå, men det känns som det blev ännu mer aktuellt nu)...
Tänk vad många år du har gått på globen och lyssnat om olika stall, och hur mycket du har suckat i alla snygga stall vi kommit till när vi varit runt på olika äventyr... Och nu har du ditt eget, alldeles egna, fantastiskt snygga stall som ANDRA kommer att drömma om - det är du väl värd gumman!!!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.