MEN ELLER HUR??
Funderar dock på om jag kanske borde tagit svart istället....
Tornblomma i svart? Har grisar fått vingar?
Jag diggar orange!
(Blev i efterhand plötsligt osäker om jag felanvänt uttrycket? )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MEN ELLER HUR??
Funderar dock på om jag kanske borde tagit svart istället....
Tornblomma i svart? Har grisar fått vingar?
Jag diggar orange!
(Blev i efterhand plötsligt osäker om jag felanvänt uttrycket? )
Yay!Yay or Nay på kavajen. Har svårt att bestämma mig.
Alltså, du skulle ju kunna gå klädd i en sopsäck och ändå vara löjligt snygg, men jag tycker det ser ut som om den där är lite plufsig vid revbenen, på sidan där under armarna? Kanske går att sy in om det känns bra? Men den urringningen och längden på kavaj passar dig utmärkt!Yay or Nay på kavajen. Har svårt att bestämma mig.
Alltså, du skulle ju kunna gå klädd i en sopsäck och ändå vara löjligt snygg, men jag tycker det ser ut som om den där är lite plufsig vid revbenen, på sidan där under armarna? Kanske går att sy in om det känns bra? Men den urringningen och längden på kavaj passar dig utmärkt!
Om det går att ta in utan att det påverkar rörelsefriheten för armarna för mycket så skulle jag behålla den och satsa på att justera den just så. Tror det blir toksnyggt!Tack! Typ det enda jag stör mig på, men den sitter likadant på modellen typ. Men går säkert att ta in. Kan inte ta en mindre storlek för då får inte mina höfter plats.
Åhå, den där tror jag är tokigt fin! Posta bild på när du har den på också?Så.. Buke made me do it... Jag kände inte till butiken innan tråden om höstjackor...
Skämt åsido, jag behöver faktiskt just en höstjacka på riktigt. För när det är kallt men inte kallt nog för min tjocka vinterkappa. Och den här tror jag blir fin ihop med mina höga rödbruna Dr Martens.
Velade länge med val av färg.. Den ser sjukt fin ut i creme också, sjukt fin! Men jag vet inte hur det blir med fläckar etc, på en ullkappa..brukar inte skita ner vanliga jackor särskilt men iom modellen tänker jag också på risken för sminkfläckar på insidan av "kragen". Men den här blir nog fin också!
Åhå, den där tror jag är tokigt fin! Posta bild på när du har den på också?
Jättefin! Och vad varm och skön den måste varaSå.. Buke made me do it... Jag kände inte till butiken innan tråden om höstjackor...
Skämt åsido, jag behöver faktiskt just en höstjacka på riktigt. För när det är kallt men inte kallt nog för min tjocka vinterkappa. Och den här tror jag blir fin ihop med mina höga rödbruna Dr Martens.
Velade länge med val av färg.. Den ser sjukt fin ut i creme också, sjukt fin! Men jag vet inte hur det blir med fläckar etc, på en ullkappa..brukar inte skita ner vanliga jackor särskilt men iom modellen tänker jag också på risken för sminkfläckar på insidan av "kragen". Men den här blir nog fin också!
Min erfarenhet är att Bergankläderna är ännu finare på riktigt än på bild (alltså, jag borde få bli sponsrad av dem. Jag badar i kläder och prylar från dem...)Visst, får be särbon om lite assistans när den väl kommer bara Hoppas att den är lika fin i verkligheten!