En får som sagt tycka hur en vill och ha vilka preferense som helst. Det är narrandet jag inte gillar, och att en massa saker tas för givet.Jag tänker såhär: en oskuld är otränad, vet inte riktigt vad man ska göra och provar sig fram. Har dom vettiga förväntningar, så fine. Men har dom sett för mycket p-film och tror att det är så det ska gå till, så nja. Jag är fasen 30. Jag är för gammal för sånt. Inte som skammning, utan mer "jag har växt ifrån det och är glad för det".![]()
Ingenting som säger att en oskuld inte kan vara nyfiken och driven och att en erfaren sexare tvärtom är självisk och går på som en tåg istället. Kommer man så långt att man hamnar isäng med en människa som är oskuld antar jag att hen är helt okej socialt och att sex helt enkelt inte hänt av någon anledning. Att då tvärvända och säga NOPE verkar ju lite märkligt.
Sedan finns det folk som blivit utan sex av andra anledningar, se alla incels, men dem antar jag att man inte hamnar isäng med oavsett så där kvittar det.