L
loch
Sv: Nya selar!
Tack!
Det fungerade bra, men jag behöver all "peppning" jag kan få!
Tack!
Det fungerade bra, men jag behöver all "peppning" jag kan få!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
guuuuud vad söt hon är Meja med sin nya sele... Underbar gig. du ska verkligen vara stolt över ditt ekipage...
Kanske får börja köra min fjordingkorsning också sedan. Blir så avis på alla er med så fina fjordisar...
Ja, visst är hon underbar, Meja!
Fjordkorsning hälften åsna?!? *fniss* den har du hållt för dig själv.... Bild!!!
köpte du delarna löst till fjordingen? Eller finns det ett helt sett med french collern, jag har bara sett den säljas löst.. Din fjord är rätt så liten va? vilken storlek vart det.. lite nyfiken bara
Jupp. Meja ligger precis mellan C o D, drar stl Cob nu vid 3-års ålder.
Försökte köpa delarna lösa (envis som jag är) men den trevliga kvinnan jag handlade av räknade och redovisade och förklarade att det blir billigare att köpa en komplett bröstsele och separat french-coller... så det blev ju så!
Men vi hara "bara" en 2 åring som antagligen kommer växa lite så jag kanske väntar ett tag med att köpa sele, för i nuläget blir nästan cob förstort, om jag ser till måtten. Sen har vi ju en till fjord som är stor o rätt grov, o det vore ju kul om han också kunde ha den nya selen.