Nya ryttarboken -09 (svar snabbt önskas)

Estivuz

Trådstartare
Jag blir så förvirrad på alla ändringarna. Nu är jag sent ute som vanligt o tänkte fylla i mina kval ikväll (första starten för säsongen imorgon).
Boken ser ju annorlunda ut än den gjorde förra året..
På första sidan står det "Ovanstående ryttare har avlagt godkänt prov för fälltävlanskort"
Sen skall tränare fylla i datum och skriva sin signatur.
Måste detta göras nu också???? Jag har ju fälttävlanskort, räcker inte det? Visserligen är min tränare troligen på plats imorgon o kan väl fylla i om det behövs... Men ändå, det är ju jättekonstigt??
Någon som kan hjälpa mig?

Sv: Nya ryttarboken -09 (svar snabbt önskas)

Ditt märke gäller fortfarande (utom till * klass, där gäller påskrift)

Tanken är att det succesivt skall ersättas men ryttarboken, för att undvika missförstånd låt din tränare skriva på också vid tillfälle

Haha, jag undrade också för jag har inte ens ett fälttävlanskort. :D

Aha okej, då fattar jag. Men tycker ändå det är ett jäkla strul, eftersom man har en ny bok varje år - Varför kan man inte ha samma bok?? Som det ser ut nu så måste ju isåfall tränaren skriva på varje år innan man startar.

Men Lena!! Du ska ju starta imorgon? Hur går det ihop sig? :D Eller har du fått en liten signatur i din ryttarbok månne?

Om man har tvättat bort fälttävlanskortet från de gröna kortet (misstag i tvättmaskinen) så räcker det väl med att få en underskrift i ryttarboken?

Om man har tvättat bort fälttävlanskortet från de gröna kortet (misstag i tvättmaskinen) så räcker det väl med att få en underskrift i ryttarboken?

Just därför denna ändring :D

Tanken är att kontakten med tränaren skall vara kontinuerlig, inte rida upp märke, sen tack och hej :devil:

För de flesta är detta inget problem, men för vissa (speciellt norrlänningar :angel:) blir det ett STOOOORT problem

*krångel, krångel* Tur att man numer är westernryttare :rofl:

Så du menar att det finns fler än mig som råkar tvätta gröna kortet :angel:

Jag har iaf tränat och fixat ryttarboken, hoppkval och medical card har jag sen tidigare.. så jag antar att jag har "måstena" för att kunna starta i Bollnäs.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Världscupen 2024/2025
  • Har min import magsår?

Omröstningar

Tillbaka