Nya färger på IKEA MALM?

Septicemia

Trådstartare
När jag var på varuhuset i Älmhult för drygt 2 veckor sedan så såg jag MALM byråer och nattduksbord i en mörkare petrol/grönblågrå och i matt, gråaktig syrénlila, men jag kan inte hitta de färgerna någonstans på IKEAs hemsida, i katalogen eller hur jag än försöker googla.

Nu undrar jag om någon här kanske vet om det är nya färger eller utgående?

Sv: Nya färger på IKEA MALM?

Jag måste vara helt blind (och oförmögen att använda deras hemsida) för jag hittar ingenting. :D

Edit: Jomen nu hittade jag de, under ungdomsrum! Tack så jättemycket!

Vad märkligt att inte allt i serien dök upp när alternativet "allt ur serien MALM" fanns att välja på i sökfunktionen.

Senast ändrad:

Jag måste vara ännu blindare för jag hittar inte ens under ungdomsrum. :confused:

Jag hittade dom på "Byråer" på sida 2...

Gick in på sovrum, sovrumsförvaring och sen byråer för att vara mer exakt.

Nu så! Jäkligt snygga var dom iaf men det var synd att det inte fanns fler bilder så man ser färgen irl sas :d

Jag tycker faktiskt färgerna online återspeglar hur de verkligen ser ut bra. Det är exakt så jag minns nyanserna i alla fall.

Är väldigt sugen på att byta ut nuvarande byrå som är gammal och fin men hopplös att öppna/stänga utan att väcka alla grannar och klämma sig på köpet. Har alltid tyckt att MALM är rätt tråkig, men priset är desto trevligare och de slukar ju kläder. Den blev dessutom mer tilltalande i nya färger. :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka