"nya" equipeloggan på sadel

J

jagvillvaraifred

Önskar lite hjälp från den som har koll ;)

Håller på att spara för fullt till min kommande sadel, och såg på den italienska equipesidan att sadlarna utseende skiljer lite på de jag sett i verkligheten.

Från selleriaequipe finns den "nya loggan" bak på sadeln, vilket ingen av dem jag känner som har equipesadlar har på sin, de är dock 1-4 år gamla. På equipes hemsida (susannes) visas sadlarna på bild utan "loggan" där bak.

Jag undrar helt enkelt ifall det är gamla bilder på den svenska sidan och man får med "loggan" där bak ifall man beställer en nu.

Häromveckan såg jag sadlarna i equipes monter och de var även då utan, men kan tänka mig att de inte kan byta ut visningsexemplaren så fort någon detalj ändrats.

Skickar med en liten bild om jag förklara för dåligt :angel:

equipeeeee.jpg

Sv: "nya" equipeloggan på sadel

Enklast är väl om du hör av dig till Susanne?
Kan tänka mig att det tar en liten stund innan hon får in den nyaste modellen.
Väntar forfarande på ett par tyglar som jag beställde i November...

läste något på hippson.se att detta skulle vara nyaste detaljen på equipe, vet dock inte om det gäller exakt alla sadlarna eller om man måste specialbeställa det.

Frågade Susanne idag när hon var ute hos mig och hon sa att det var en ny detalj som skulle komma på sadlar med träbom. Hon sa att nya skulle komma med den loggan. Men sen var där nån sadel som hade en kant som var i vägen och de visste inte hur de skulle få på loggan där.. Luddigt kanske ^^

Liknande trådar

Utrustning Då min häst byggt på sig fram så började gamla allround/hoppsadeln tryckas längre bak. Letade runt efter beg sadel eftersom jag tyckte...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 775
Utrustning Jag är i akut behov av nya sadlar till min häst. Dressyrsadeln som provades ut för ett år sedan av en erkänt skicklig sadelutprovare är...
2
Svar
25
· Visningar
12 214
Senast: ylvalill
·
Utrustning Jag måste tydligen ge mig på det här med att leta sadel till nya hästen. Det var många år sedan jag var tvungen att leta sadel och har...
Svar
4
· Visningar
2 045
Senast: Maoam
·
Utrustning Ja, ännu en sadeltråd :wtf: Jag vet att alla hästar ser olika ut i ryggarna, men nu ska jag generalisera lite. Ni med PRE hästar...
Svar
9
· Visningar
3 727

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar