Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men åter till trådens ämne!

pinata-enharning.jpg

Var just med om en konstig grej på fejan. Hade lagt ut bilder från en vandring jag gjorde idag i en grupp, bland dem som gillade var en främmande grek. Så fick jag en begäran om att han ville tagga sig i en av bilderna - och nu ser det ju ut som om jag vandrat med honom! :arghh:

Jag vill också bildgoogla roliga saker... Men min dumma telefon vill inte ge mig tillgång till Googles bildsök. Min telefon näthatar mig. :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
798
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: lizzie
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 281
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tassolja och pälstvätt krattade vägen för uppköp – som gav tillräckligt klirr i kassan för att starta nya hudvårdsvarumärken. Men...
Svar
0
· Visningar
73
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka