Eftersom allt i tråden bör vara OT så: har nätdejtingtråden fått åka till trådhimlen eller ska jag ta det lite lugnare med retsinan?
Den betar nu i den evigt grönrosa trådhimlen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom allt i tråden bör vara OT så: har nätdejtingtråden fått åka till trådhimlen eller ska jag ta det lite lugnare med retsinan?
Ach so. Varför då?Den betar nu i den evigt grönrosa trådhimlen
Ach so. Varför då?
Man kan säga att det spårade ur, på grund av en viss sporadisk besökare. Det var lika bra att den stängdes, tror många med mig blev oerhört illa till mods av utvecklingen.
Nej för fan, det är inte Gunnar! Hoppas han inte ser det där
Så förvånad jag blir ...
Men åter till trådens ämne!
Oh, fluffy unicorn!
Var just med om en konstig grej på fejan. Hade lagt ut bilder från en vandring jag gjorde idag i en grupp, bland dem som gillade var en främmande grek. Så fick jag en begäran om att han ville tagga sig i en av bilderna - och nu ser det ju ut som om jag vandrat med honom!
Men VARFÖR vill man bli taggad i nån annans bild?Dumpa . Eller blocka. Eller gift dig med honom.
Hur i helvete gick det till? För mycket är jag men icke oknullad, ni måste tänka på BARNEN!
Jag vet inte hur du googlar men om jag googlar på GGGunnar så får jag upp en massa olika men inte den där bilden?G-G-Gunnar!