R
Raderad medlem 94602
Så himla fin du är! Kul att se dig!
Tack så mycket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla fin du är! Kul att se dig!
Ok, nu får ni vara lite smakråd Jag har i flera år haft så långt hår att det gått ungefär till käkbenet. Det är skönt, ganska praktiskt och jag har tyckt att min hals blir så icke-existerande att hela jag ser kort och tjock ut när håret blir längre. Meeen nu har håret ändå blivit lite längre och jag är lite sugen på att spara ut det ännu mer. Antingen det eller klippa det "kort" igen. Hur ska jag göra?
Här ser man hur det ser ut just nu (rysligt otvättat men ja...), där jag håller upp håret är hur kort jag brukar ha det:
Visa bifogad fil 27103
Även jag tycker du ska testa ännu längre. Trivs du inte är det ju enkelt att snabbt fixa till det.
Jag gillar den korta sidan! Hade klippt en kort bob om jag varit digOk, nu får ni vara lite smakråd Jag har i flera år haft så långt hår att det gått ungefär till käkbenet. Det är skönt, ganska praktiskt och jag har tyckt att min hals blir så icke-existerande att hela jag ser kort och tjock ut när håret blir längre. Meeen nu har håret ändå blivit lite längre och jag är lite sugen på att spara ut det ännu mer. Antingen det eller klippa det "kort" igen. Hur ska jag göra?
Här ser man hur det ser ut just nu (rysligt otvättat men ja...), där jag håller upp håret är hur kort jag brukar ha det:
Visa bifogad fil 27103
Åh så fin Vill du inte ha den som den är så tror jag att vit spets vid benen blir jättesöttJag är hem-hemma och roar mig med att prova sommarkläder... Vad säger ni, vågar jag ha den här på nån bilträff i sommar?
(Ignorera hur sliten jag ser ut, tack skidlopp igår).
Åh så fin Vill du inte ha den som den är så tror jag att vit spets vid benen blir jättesött
Du kan ju alltid ha en topp under, är det kyligare skulle det nog vara fint med en vit polo under .Den är dock väldigt kort nertill... korta typ spetsshorts till, kan det funka tror ni?
Du kan ju alltid ha en topp under, är det kyligare skulle det nog vara fint med en vit polo under .
Tack för alla kommentarer om mitt hår. Jag sparar det nog. Ett litet tag till iaf Och så ska jag se till att färga det igen, då kanske det känns lite bättre också.
Here we go again. Ännu en hissbild från jobbet Visa bifogad fil 27227
Haha En gummisnodd för varje port jag hade varit in i, nästan. Några portar var det så lite till idag att jag hade skippat gummisnodden. Det blir en hel del snoddarFint armband
Haha En gummisnodd för varje port jag hade varit in i, nästan. Några portar var det så lite till idag att jag hade skippat gummisnodden. Det blir en hel del snoddar
Vad har du snoddarna till?