Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Byter gärna om det bara hade varit möjligt. Jag får en känsla att vi oftast vill ha det vi inte redan har.Vi kan byta! Min hår vägrar vara annat än platt. Jag gillar din före-bild, sådant hår hade jag velat ha!
Ja!
Med tillhörande tovor? Får väldigt ofta tovor som kan vara hemska att reda ut.
Yes inga problem. Är inte håröm för fem öre.Med tillhörande tovor? Får väldigt ofta tovor som kan vara hemska att reda ut.
Ser bättre ut i verkligheten.Nämen titta, jag har alltid undrat lite hur du ser ut HEJ!
Det stämmer, jag hade svart hår förrVisst hade du svart hår förut väl? Vill minnas att jag sett någon bild på dig här för ett bra tag sen, men kan ha fel! Du är jättefin iaf.
Jag är inte håröm heller, men det är ändå lite jobbigt när det fastnar var och varannan dag.Yes inga problem. Är inte håröm för fem öre.
Inte kamma när det är blött, det vet tom jag som har jätte rakt hår!Jag är inte håröm heller, men det är ändå lite jobbigt när det fastnar var och varannan dag.
Äsch då, det gör jag hela tiden. Med balsam i. Kan vara enda sättet att reda ut tovor.Inte kamma när det är blött, det vet tom jag som har jätte rakt hår!
Aldrig haft problem med det innan. Kammar jag det inte när det är blött kommer det bli ett rent helvete sen när det torkar... vilken inte är kul alls. Den där bilden är gammal, har hänt även med torrt hår att borsten fastnat.Inte kamma när det är blött, det vet tom jag som har jätte rakt hår!
Ok jag har fått lära mig att det sliter något ohyggligt på håret och att det trasslar sig.Äsch då, det gör jag hela tiden. Med balsam i. Kan vara enda sättet att reda ut tovor.
Jag kan inte med bästa vilja få saker att fastna i mitt hår allt glider ur, kammar är bara att glömma, hårspännen glider ofelbart, hårsnoddar glider också ur om det inte är sådana rena gummisnoddar etc. Jag är verkligen avis på alla med lockar.Aldrig haft problem med det innan. Kammar jag det inte när det är blött kommer det bli ett rent helvete sen när det torkar... vilken inte är kul alls. Den där bilden är gammal, har hänt även med torrt hår att borsten fastnat.
Ja, det brukar heta så. Men jag tror inte på allt som sägs om hår. Jag kör balsammetoden och kammar ut håret med glestandad kam när det är vått och balsamet sitter i. Det känns klart skonsammare än att försöka reda ut tovor när det är torrt.Ok jag har fått lära mig att det sliter något ohyggligt på håret och att det trasslar sig.
Med balsam i är det nog en annan sak, då har ju håret en hinna på sig.Ja, det brukar heta så. Men jag tror inte på allt som sägs om hår. Jag kör balsammetoden och kammar ut håret med glestandad kam när det är vått och balsamet sitter i. Det känns klart skonsammare än att försöka reda ut tovor när det är torrt.
Ja, och det är i alla fall mer lättutrett.Med balsam i är det nog en annan sak, då har ju håret en hinna på sig.
Ja, det brukar heta så. Men jag tror inte på allt som sägs om hår. Jag kör balsammetoden och kammar ut håret med glestandad kam när det är vått och balsamet sitter i. Det känns klart skonsammare än att försöka reda ut tovor när det är torrt.