Men tack!Du passar riktigt bra i den typen av lugg tycker jag!
Och så ser du så himla snäll och go ut alltid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men tack!Du passar riktigt bra i den typen av lugg tycker jag!
Och så ser du så himla snäll och go ut alltid!
Skitsnyggt! Både hår och läppstift klädde dig väldigt braJag klippte mig för ett par dagar sedan. Hm. Är det här jag? Helt klockrent är det inte den här gången heller. Egentligen borde jag byta frisör men då blir det dyrare.
Visa bifogad fil 15930
Tack!Du passar superbra i den frisyren @Magiana jäkligt snygg färg på håret också!! Och läppstiftet är riktigt najs på dig! Kort sagt: jättesnyggt!
Tack!
Hårfärgen råkar vara naturell för tillfället.
Babyshower för en nära vän igår, bildbomb idag
Snyggt!Jag klippte mig för ett par dagar sedan. Hm. Är det här jag? Helt klockrent är det inte den här gången heller. Egentligen borde jag byta frisör men då blir det dyrare.
Visa bifogad fil 15930
Tackar. Jag gillar denSnygg frisyr, Tranan!
Jag klippte mig för ett par dagar sedan. Hm. Är det här jag? Helt klockrent är det inte den här gången heller. Egentligen borde jag byta frisör men då blir det dyrare.
Visa bifogad fil 15930
Har du flyttat?!
Mycket mera du än förra klippningen FinJag klippte mig för ett par dagar sedan. Hm. Är det här jag? Helt klockrent är det inte den här gången heller. Egentligen borde jag byta frisör men då blir det dyrare.
Visa bifogad fil 15930
Tack!
Hårfärgen råkar vara naturell för tillfället.
Slänger in en ny och fräsch bild på mig själv, tagen nu ikväll.