Det är för varmt för att ha långt hår just nu. Ångrade det mörka, så jag blekte och klippte av hälften.
Det blev sjukt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är för varmt för att ha långt hår just nu. Ångrade det mörka, så jag blekte och klippte av hälften.
Det blev sjukt bra!
Mamma är ingen bra fotograf
Visa bifogad fil 15676
Jag älskar din klänning!
Jag klippte mig för ett par dagar sedan. Hm. Är det här jag? Helt klockrent är det inte den här gången heller. Egentligen borde jag byta frisör men då blir det dyrare.
Visa bifogad fil 15930
Jag tycker att du är toksnygg i den frisyrenJag klippte mig för ett par dagar sedan. Hm. Är det här jag? Helt klockrent är det inte den här gången heller. Egentligen borde jag byta frisör men då blir det dyrare.
Visa bifogad fil 15930
Du passar fint i den frillan
Tack!Jag tycker att du är toksnygg i den frisyren
Jättefint!!Jag klippte mig för ett par dagar sedan. Hm. Är det här jag? Helt klockrent är det inte den här gången heller. Egentligen borde jag byta frisör men då blir det dyrare.
Visa bifogad fil 15930
Jag klippte mig för ett par dagar sedan. Hm. Är det här jag? Helt klockrent är det inte den här gången heller. Egentligen borde jag byta frisör men då blir det dyrare.
Visa bifogad fil 15930
Tack! Ja, jag har lyckats hitta en färg på läppstiftet som jag trivs med. Det är inte så ofta jag har det på mig, men ibland så. För det mesta går jag osminkad.Jättefint!
Läppstiftet klär dig verkligen
Visa bifogad fil 15930