Nya bilder

Sv: Nya bilder

Åh, de är lika söta som vanligt! (syftar på råttorna ;)) Balder ÄR så fin. :love:

Jag sitter just nu med Edla på axeln. En sån gosråtta hon är. :love: Ilona var också här nyss, men sen upptäckte hon att buren är roligare att klättra på och Disa ligger och sover. Jag blir mer och mer kär för varje dag som går, så det är väl bara att konstatera att jag nu är fast i råttfällan! :D

Och dina sniglar blir fortfarande mer och mer häftiga för varje gång jag ser dem. Vilka är det du ska behålla?

Hehe skyll dig själv, den råttfällan tar man sig inte ur i första taget :D

Vinbergsnäckorna (2 st) ska jag behålla. Resten ska flytta :(

Mulles_matte: Mao kan du tänka dig en snigel egentligen men du vill inte erkänna det :angel:

gul_zebra skrev:
Mulles_matte: Mao kan du tänka dig en snigel egentligen men du vill inte erkänna det :angel:
Nej, det är ju just det kan inte kan ;) Skaffar hellre en skrikande fågel om jag måste välja :D .

haha... ne.. jag har ju inte behövt välja mellan fågelkräk o sniglar än... och lär inte behöva göra det heller, så jag klarar mej utan både *censur* och sniglar :angel: :D

Om du gör det så är jag dig evigt tacksam, men om han flyger hit så är du dödens. Bara så du vet :angel: :devil: :D

Och du tror det funkar när du orsakat lidande för mig i form av skrikande fågel? :angel: :devil:

aiquen: Helix pomatia, alla andra är Achatinidae=Afrikanska jättelandsnäckor ;)

Jepp, men de blir stora sen :D Fast rätt litet enligt mig, men är man bortskämd med bjässar så är man :p

OT: FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, den där jävla fågeln har börjat lägga ägg nu igen! :mad:

Liknande trådar

Trädgård & Växter <---- Norr och Söder ----> Imorgon är vi nog färdiga med kanten. Sen ska jag "bara" bestämma mig för några större/högre växter som ska...
Svar
12
· Visningar
1 345
Senast: Zoya
·
Anläggning Det är så här att i höstas köpte vi vår drömgård där vi har ett stall som är byggt i en gammal ladugård. Jag har hela tiden funderat på...
Svar
18
· Visningar
11 208
Senast: Berin
·
Hästvård Fick hem nya hästen för ett par veckor sedan. Han har, och hade då med, skorpor i pälsen som de förklarade som bitmärken...
2
Svar
26
· Visningar
3 899
Senast: steve
·
Övr. Katt Här kommer nya bilder på min ögonsten Katja! Hon är 15 veckor, och jag har haft henne i nästan en och en halv månad nu. Jag vet att hon...
2
Svar
20
· Visningar
1 959
Senast: enjoyable
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar