Nya bilder på Rottweiler tik

Sv: Nya bilder på Rottweiler tik

Fin hon är!
Är lite småkär i Rottisar, dock hr jg inte den tid som krävs just nu men nån gång blir det nog antingen en rottis eller en risen!

Dom är kanon fina . Men kan va jobbiga. Vissa testar mycke. Men denna lilla tjejen är så snäll:banana::banana:

En fin tjej!
Har du röntgat henne ännu?

Åh vad fin hon är. Tränar ni något? Hur är hon som individ?

Dom är kanon fina . Men kan va jobbiga. Vissa testar mycke.
Haha, ja det är ett som är säkert.

Jag har en hane hemma. Han är 10 månader och vi vägde honom när han var 9 månader. Jag fick en smärre chock när vågen visade 46 kilo. Idag vet jag inte men han kommer bli stor.

Han testar oss flitigt och kan vara hemsk ibland. Men han kommer bli supertrevlig, är jag övertygad om. Trygg, lugn och lydig. Han mognar för varje vecka och finner sin plats i "flocken".

Min tjej är kaon i psyket . Jag har haft 3 tikar inan.
Lättlärd lyhörd på mig.
Vi träna rlydnad. Hon är nog så klar så vi skulle gå upp i 1 lydnaden. Men jag gillar inte tävla längre.
Har inte testat någo gång ännu.
Är just nu gör slö skendräktig.

46 kilo vid 10 mån låter väldigt o normalt
min väger 40 nu,
Hur hög är han då??
Givet vis är hanarna större.

Åh vad fin hon är. Tränar ni något? Hur är hon som individ?

Haha, ja det är ett som är säkert.

Jag har en hane hemma. Han är 10 månader och vi vägde honom när han var 9 månader. Jag fick en smärre chock när vågen visade 46 kilo. Idag vet jag inte men han kommer bli stor.

Han testar oss flitigt och kan vara hemsk ibland. Men han kommer bli supertrevlig, är jag övertygad om. Trygg, lugn och lydig. Han mognar för varje vecka och finner sin plats i "flocken".
har du någon bild på den store killen

Han är nånstans 62-64 i manke, lite svårt att mäta. Har tyvärr inga bilder.

Jag är positivt överraskad över Rottisens mentalitet. Läste mycket innan jag köpte (min första rottis) men han är faktiskt trevligare än jag vågade hoppas. Men man måste veta hur man fostrar hundar. Förstår varför det finns så många omplaceringar av unga rottisar, det är ingen räkmacka, men förtjänsten är desto större :)

Han är nånstans 62-64 i manke, lite svårt att mäta. Har tyvärr inga bilder.

Jag är positivt överraskad över Rottisens mentalitet. Läste mycket innan jag köpte (min första rottis) men han är faktiskt trevligare än jag vågade hoppas. Men man måste veta hur man fostrar hundar. Förstår varför det finns så många omplaceringar av unga rottisar, det är ingen räkmacka, men förtjänsten är desto större :)
hur gammal är han nu då
kan du inte ta ett foto på honom. Vill se en så gigantisk hund

Vovven har inget kennelnamn, men tror uppfödaren skaffat ett nu. En mindre uppfödare här i södra Sthlm.

Gjorde sitt MH test i lördags blev godkänd toppen fin tjej är hon:rofl:

Fast man blir ju inte godkänd. ;) Det godkända syftar på att hon genomfört provet, utan att du eller testledaren bröt det. Vilka resultat som är önskvärda är beroende på vilken ras och användningsområde det rör.

Fast man blir ju inte godkänd. ;) Det godkända syftar på att hon genomfört provet, utan att du eller testledaren bröt det. Vilka resultat som är önskvärda är beroende på vilken ras och användningsområde det rör.

Jo jag vet detta. Hon genom förde deta helt ut.
Så jag blev glad att hon gjorde detta. Utan problem:banana:

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 856
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka