Nya bilder på "Pirayan"......

Alfakrulls

Trådstartare
Ja, nu är de bara 5 dagar kvar tills jag ska hämta de lilla yrvädret!
Hon är ju så underbart go!!

Baffy1.jpg
Baffy4.jpg

Baffy7.jpg
Baffy10.jpg

Buffy2.jpg
Buffy6.jpg

Buffy8.jpg
Buffy.jpg

Sv: Nya bilder på "Pirayan"......

Nä men,vilken liten tuss!:love:
Så söt,är det en japansk spets?

Jag har också en sådan där vit bitande, vild, lurvboll här hemma sedan en månad tillbaka. Vinna som hon heter går för närvarande valpkurs och är faktiskt riktigt duktig på ganska mycket, fast inget vidare tålamod...

Hur går det med ditt yrväder?

gud vad gullig en kompis har en. den är jättevacker. din avatar är det en jappe det med? ser inte ut om den enda jag iof sett din avatar ser mer ut som en sån där större sak vad dom nu heter:)

Svarar i TS ställe

Det är en samojed (stavas :eek: ) på den bilden, men visst de ser väldigt lika ut.

Till TS, vilken underbar t söt piraya :love:

Svarar i TS ställe

Det är en samojed (stavas :eek: ) på den bilden, men visst de ser väldigt lika ut.

Till TS, vilken underbar t söt piraya :love:
Här har vi ett till yrväder... TS har svarat att det är en japansk spets, eller så har TS blivit lurad. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Senast: MML
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 722
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 227
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut