Ny Styrelse i SPHA....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ny Styrelse i SPHA....

Verkar lite panikval tycker jag, kan ju vara vettigare med en aktiv Paint-människa som ordförande tex.
Ninni

Hur menar du då? Tycker det ser skitbra ut. Ordföranden är väl en rutinerad och stark person. Lär nog behövas efter den soppa som varit.
Skönt att det är en helt ny styrelse. Kanske kan det bli lite ordning nu. Jag tänker iallafall bli medlem igen när jag såg det här.
Var dte många som var på mötet?
Jackpot

vi var fler på paintmötet än det var på quartermötet....så nog var det en hel del där...:D

Verkar lite panikval tycker jag, kan ju vara vettigare med en aktiv Paint-människa som ordförande tex.
Ninni

panikval???
Nä det tycker jag väl inte!!!!
Att ha en ordförande som inte e "Paint människa" kan jag inte se som något negativt. Och förstår inte riktigt vad du grundar din uttalande på.... Måste man "äga" en Paint för att vara med i styrelsen?? Och de har väl i alldra högsta grad en paint i "familjen"!!!!!

Jag personligen tycker att hela styrelsen ser bra ut!! Bra och engagerade personer!!!!
Och nu kan vi kanske få igång aktiviteten i föreningen och arbeta för ALLA medlemar!!!

// Rroxy

Senast ändrad av en moderator:

"Jag personligen tycker att hela styrelsen ser bra ut!! Bra och engagerade personer!!!!
Och nu kan vi kanske få igång aktiviteten i föreningen och arbeta för ALLA medlemar!!!"

Ja det skall bli spännande att se hur 2007 kommer att te sig i den Svenska paintvärlden.:smirk:
Jag har dock svårt att se att det inte suttit engagerade personer där tidigare, eller förekommit aktivitet för den delen. Och det är klart att uttagningen till lag osv kommer ju att gå rättvist till nu, med den sammansättning som blivit, det har vi ju redan sett bevis på:angel:
Och arbetet med OLWS osv kommer att ske i rasens bästa intresse ÄNTIGEN!

Monke:smirk:

Får en känsla av någon underliggande mening? Stämmer det?
Eller är det jag som inbillar mig saker?

Ja det skall bli spännande att se hur 2007 kommer att te sig i den Svenska paintvärlden.:smirk:
Jag har dock svårt att se att det inte suttit engagerade personer där tidigare, eller förekommit aktivitet för den delen. Och det är klart att uttagningen till lag osv kommer ju att gå rättvist till nu, med den sammansättning som blivit, det har vi ju redan sett bevis på:angel:

Och med denna kommentar menar du?????:confused:

/Carina

Engagerde jodå, men hur mycket har de jobbat för rasens bästa utan att se till egen vinning egentligen......:angel:

Att det blev ett lag i år är definitivt inte tack vare då sittande styrelse i alla fall eftersom de inte tänkt skicka nåt lag över huvudtaget. Det var faktiskt folk som ändå skulle ned och tävla som satte ihop ett lag och sedan jagade fram en lagledare så jag tycker inte att du ska komma med några insinueringer här....:mad:

Så du menar att det arbete den tidigare styrelsen lade ned på att informera om OLWS sköttes på ett korrekt sätt?

/Carina

Senast ändrad:

Kan också påpeka att SPHA i övriga westernsverige under de senaste åren setts som ett stort skämt....:crazy:

/Carina

Engagerade personer??... hm till viss del, aktivitet??... Hm till viss del där med. Tror att denna nya styrelse kommer att jobba mer aktivt på alla sätt och viss.
Vet vad du tycker om arbetet inom SPHA i OLWS frågan, men jag anser att nu kommer äntligen till lilla medlemen åxå att bli tillfrågad om vad de tycker. Och utifrån det kommer den nya styrelsen arbeta, arbeta för medlemarnas önskemål!!!!

// Rroxy

Kan inte annat än hålla med.

Hoppas o tror på bättring! :bow:

Tycker vi ska se framåt nu och engagera oss allihop! Jag ska efter flera års uppehåll nu gå med i SPHA igen! :D

Jag föreslår att vi nu lägger allt gammalt groll och alla funderingar bakom oss och istället ser framåt och hjälps åt i föreningens bästa.

ÄNTLIGEN, det var inte en dag för tidigt och jag ser med stor spänning, gädje och entusiasm fram emot vad denna nya styrelse kan åstadkomma tillsammans med medlemmarna :D :banana:

Jag menar att jag tycker att det skall bli spännande att under 2007 se vad som kommer att hända i alla delar av SPHA.
Jag tycker också att det är tråkigt att det har varit så mycket skitprat och elände under det sista året. Jag tror inte att någon som lägger ner av sin dyrbara fritid i föreningsverksamhet inte heller den nya styrelsen vill bli utsatta för detta.:smirk:

Jag tycker att visst får man begära engagemang och intresse för alla medlemmar i föreningen utav en styrelse, men att det blir som det har blivit här är hemskt.

Eftersom jag vet att du var på mötet så vet jag också att du vet hur det var och det är inte ok att bete sig på det viset enligt mig. Om man inte tycker om det styret som finns är det ju bara att rösta bort det:idea:

OBS! Jag säger inte att någon är värdelös eller perfekt för vare sig den avgående eller den nya styrelsen. Vi har alla våra fel och brister, den nya styrelsen kommer också att misslyckas i vissa delar, det är ofrånkomligt om man tar på sig ett stort ansvar. Det där med att ses som ett stort skämt eller ej kan diskuteras, jag vet många som tycker att dom har gjort mycket bra också, så det beror nog på med vem man pratar.

Blev detta klarare?

Monke

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Stämman hade påkallats av en grupp aktieägare som tillsammans kontrollerar 11 procent av aktierna i bolaget för att välja en ny styrelse.
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Gunnar
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fick en ny i februari, tror jag, men nu fick jag veta att en annan vill komma på hembesök inför nytt beslut om boendestöd. Det är...
Svar
6
· Visningar
681
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka