wrangler
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar lite panikval tycker jag, kan ju vara vettigare med en aktiv Paint-människa som ordförande tex.
Ninni
"Jag personligen tycker att hela styrelsen ser bra ut!! Bra och engagerade personer!!!!
Och nu kan vi kanske få igång aktiviteten i föreningen och arbeta för ALLA medlemar!!!"
Ja det skall bli spännande att se hur 2007 kommer att te sig i den Svenska paintvärlden.:smirk:
Jag har dock svårt att se att det inte suttit engagerade personer där tidigare, eller förekommit aktivitet för den delen. Och det är klart att uttagningen till lag osv kommer ju att gå rättvist till nu, med den sammansättning som blivit, det har vi ju redan sett bevis på
Och arbetet med OLWS osv kommer att ske i rasens bästa intresse ÄNTIGEN!
Monke:smirk:
Ja det skall bli spännande att se hur 2007 kommer att te sig i den Svenska paintvärlden.:smirk:
Jag har dock svårt att se att det inte suttit engagerade personer där tidigare, eller förekommit aktivitet för den delen. Och det är klart att uttagningen till lag osv kommer ju att gå rättvist till nu, med den sammansättning som blivit, det har vi ju redan sett bevis på
Engagerade personer??... hm till viss del, aktivitet??... Hm till viss del där med. Tror att denna nya styrelse kommer att jobba mer aktivt på alla sätt och viss.Ja det skall bli spännande att se hur 2007 kommer att te sig i den Svenska paintvärlden.:smirk: