Ny snö.. bilder*

L

LillOhlsson

Ja hur många är de som fått snö? idag kom snön till oss och såhär kul tyckte turbo att de var

img051.jpg

Några fler som har bilder på vovvarna i snön?

Sv: Ny snö.. bilder*

Vi väntar för fullt här i Västerås =/

Snöade under början på veckan, o vi blev skitglada, o hunden med.
Men nu regnar det...man e måttligt road av den "svenska vintern" nuförtiden, blir bara sämre o sämre känns det som.

/Tobbe

ja så är de verkligen:( längtar tillbaka upp till åre även om de kunde växla från skinade sol till snöstorm på 10 min så var de ändå massor me snö=) ska de va vinter så ska de..
är bara några minus här så de smälter väl bort tills imorrn antar ja:S I dala-floda (2 mil från borlänge) är de -10 å massor me snö så de kommer nog snart till er:)

Vad söt han är Turban! :)
Men Minten eran tog några tveksamma steg ut i morse när jag släppte ut dom! ;)

hihi jaa=)
Haha gjorde han? tss sötmulen!

red_chili, den sista bilden var ju jättefin=)

Jodå, sen såg han mest förbannad ut när ridskolehästarna fick gå in och inte han! :p

haha kan min kille se sur ut? haha nä du måste ha sätt fel;)

Snö har vi haft några veckor nu, fast det är ju inte metersdjup ännu. Runt 30 cm (lite drygt) på skogen och mindre här nere dalen.

Bild2-20071125091.jpg

Här har det varit snö ett bra tag, överraskande va? ;) roligt att ni också fått lite vitt :)
Så här ser det ut här (de nyaste hundbilderna jag tagit):
pana.jpg

busig.jpg

vovvarna.jpg

lven.jpg

Kl

Det är ju inte så att man blir avundsjuk eller så...... :devil::angel:
Här i Skåne har vi regn, plusgrader för det mesta. Det händer dock att vi har ett par minusgrader och sol, sällan snö.

Men jag återkommer den dag snön kommer, då blir det bilder.. Eller ja, OM det kommer någon snö vill säga. Kommer väl i februari som vanligt :cool:

Vi har bra pyttelite snö och nu håller det på och regnar bort. :(
Men Mollie busar ju oavsett om det finns snö eller inte :D

busifg3.jpg

busifg2.jpg

busifg6.jpg

vsg.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
778
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 164
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 648
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka