Ny säsong!

MalanMjöl

Trådstartare
Nu när säsongen börjar dra igång här nere i söder också tycker jag det är dags för en liten uppdatering om folk! :laugh: Några kul nyheter, spännande projekt, speciella mål osv?? *shoot* :D

Kan ju börja själv, är tillbaka i skandinavien, finns i köpenhamn, ridit turer för Bechman det senaste halvåret så mkt som skolan tillåter. Trivs superbra! :)

Mål för säsongen är väl att försöka få så många ritter som möjligt.. Hmm synd man inte är minimänniska bara! :p

Men om någon behöver hjälp på klampen någon gång är det bara att tjoa till! :)

Sv: Ny säsong!

Sune går och skrotar i sin hage och håller Sharon sällskap. Matte tycker att det blir för dyrt att åka till Danmark med honom. Vill du låna honom kan du rida amatörlopp tills du tröttnar!:angel:

Jag har hjälpt Janne med Stens hästar några dagar nu, får se hur mycket jag orkar.

I övrigt är det Guineashelgen om Anne-Beth Thörn kan ta ledigt och mitt långsiktiga mål är Breeders' på Santa Anita...:devil:

Sune går och skrotar i sin hage och håller Sharon sällskap. Matte tycker att det blir för dyrt att åka till Danmark med honom. Vill du låna honom kan du rida amatörlopp tills du tröttnar!:angel:

Jag har hjälpt Janne med Stens hästar några dagar nu, får se hur mycket jag orkar.

I övrigt är det Guineashelgen om Anne-Beth Thörn kan ta ledigt och mitt långsiktiga mål är Breeders' på Santa Anita...:devil:

Tack för erbjudanet, hade jag haft tid, råd plats osv... :laugh: Dina mål låter inte alls dumma! :d

Tjena Malan,

bor på irland.
Få min 4 åring till att växa i sin kropp bli ohalt och starta i ett point2point innan nästa år..
Inta slå ihjäl mig när skolar hästar över hinder (nära nära i lördags he eh Ajjj)
och förlova mig... :)

Tja du.. Värt att tänka på...
Varför inte...

Försöker få tränaren jag har min häst i träning hos att ta ett par av dem och åka till Strömsholm :-D

Strömsholm är säkert värt att prova på, vet inte klassen på era hästar men det brukar finns lediga andraplatser bakom Michaneks!:devil:

Haha :rofl:

Helt off topic föresten, men trevlig artikel i galoppmagasinet! :bow: Jag skämde bort mig själv efter tentorna och köpte den i lördags när jag var en sväng inom sverige! :laugh:

Ha ha.. Andraplatser *mumlar*
Nej nej... :devil:
111111111111111

Vet du möjligt vis något om en häst som heter Next shave,
han kommer hem till oss på torsdag.
Så här jobbas det för fullt med att greja iordning en grusad rasthage för han har ju en liiiten hovspricka...

Inte mycket. Red honom en gång och han var, normal... Varken hit eller dit.

Kände inte av hovsprickan när han gick på Ascotbanan. Lycka till med honom!:laugh:

Var tvungen att googla för att förstå vad du menade... :o Men det är ju i oktober, så lång planering har jag inte... :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka