Ny pålla! Vad tror ni?

Sv: Ny pålla! Vad tror ni?

Hihi, jag kikade vidare lite i albumet.... Det var ju svårt att se några kotor på de bilderna. Något som däremot syntes bra och ofta var Mc Donalds! :D Vad fint stallet blev!!!:banana: Jaja, liten parentes bara.. Ni såg ut att ha det mysigt i alla fall.

Tack! Kul att du gillade hur stallet blev, alltid kul med beröm då vi sitit som djur med det! :bow:
Vad jag inte fattade var vad du menade med McDonalds? :o

Ja, klart blir det ju ganska mkt vika när hon springer, men inte så man reagerar direkt, tror jag iaf. :confused: Jag har inte tänkt så mkt på det då det inte är min häst, och inte vet jag om det blir det heller, det visar sig! Men ni ska få se bilder på hennes fötter och sen få säga vad ni tror!

Inte det......??? :angel: Ni är som jag och lever enbart på hälsokost.

Haha! Ooooh, ja. Bara morötter och juice.... :p
Faktum är att jag först trodde du menade att McD syntes i albumet med bilderna på hästen! :rofl: Jag tänkte vad då... Är hon SÅ illa... :crazy: ;)

Hur långt bak kollade du egentligen! :o ;)

Så fin hon var..:love: henne var det fart i ser ja ha ha

Tack! Ja hon är en vacker häst med fart i men endå väldigt sansad och klok. Går att "prata" med och hon är väldigt social, nästan för mkt! Hon vill vara bland folk och se vad allt och alla gör, utan att vara hispig. Bara nyfiken! Vill se bilder på din nya!:bump:

Haha, en liten bit bak... Måste säga att du/ni är duktiga på att fota kuliga vardagssaker som man kanske inte tänker på att de kan vara roliga att ha kvar. Lycka till med totto om du köper henne! Jag tycker hon ser jättetrevlig ut.

Hehe, ja jag har inte alltid vart sån somn tar kort på alldagliga saker utan började med det iom att jag blev medlem i bildddagboken. Fatttade tycke för den typen av fotografering och har kört på det! Gillar att skapa "knäppa" eller tokroliga bilder!

Tack igen för dina lyckönskningar!:bump:

Länk till din hemsida nu igen så man kan gå in å kika på lite bilder?=)

Länk till min gårds hemsida är http://www.amadama.se/ursjotorp/index.htm
Sidan är dock inte uppdaterad på länge så den är lite inaktuell med hur det ser ut i stallet osv.

Annars är det bilddagboken.se som gäller, sök då på Noteca

När får man se bilder på din gård da!? :)

kslaskjdlaksjdlaksjlkjfllvkclsdk
Nu, kära distansare, vad tror ni om denna stam på en framtida distanshäst?
Jag har "ramlat över" en arabflicka, 3 år,
E: Karnawal, U: Eloutzica EU: Pakistan. Nu 151-152cm och högre bak (= växer kanske lite till)
Vad tror ni om stammen? Jag gillar hästen sen förr och tog den för att jag gillar ägaren också, stammen blev liksom med "på köpet"

Vet att det är svårt att sia om stammar i distans, men rent hypotetiskt, vad är det ni tänker rent spontant om den?
*nyfiken*

Senast ändrad av en moderator:

Tror nog att du kan få en distanshäst av henne bara hon håller och tränas rätt.
Mitt sto är i år betäckt med Karnawal så nu är det bara att vänta. Tycker att det är en riktigt fin hingst.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka