Aliche
Trådstartare
Jag har en jobbdator som jag gillar men det börjar bli slitigt att bära den fram och tillbaka mellan jobbet och hemma så jag skulle vilja ha en egen privat laptop hemma men jag har absolut ingen aning om vad jag vill ha eller behöver.. Innan frågade jag alltid min f.d sambo som är duktig men nu känner jag inte att jag vill göra det eftersom det fortf är jobbigt att prata med honom.
Så det jag tänker använda den till:
* Surfa
* Netflix och liknande
* Jag gillar att spela Farmville så den ska orka det
* Om den kan orka InDesign, PS och Illustrator blir jag glad då jag jobbar mycket med de programmen
Det är väl typ det, vill gärna ha en större skärm då jag som sagt kollar på film och serier på min laptop, ser lite dåligt också så när jag skriver vill jag ha bra skärm och upplösning. VI pratar ingen superavancerad monster laptop och jag vill inte lägga hutlösa pengar. Så vad skulle ni rekommendera, vad har ni själva?
Jag föredrar icke-Mac
Så det jag tänker använda den till:
* Surfa
* Netflix och liknande
* Jag gillar att spela Farmville så den ska orka det
* Om den kan orka InDesign, PS och Illustrator blir jag glad då jag jobbar mycket med de programmen
Det är väl typ det, vill gärna ha en större skärm då jag som sagt kollar på film och serier på min laptop, ser lite dåligt också så när jag skriver vill jag ha bra skärm och upplösning. VI pratar ingen superavancerad monster laptop och jag vill inte lägga hutlösa pengar. Så vad skulle ni rekommendera, vad har ni själva?
Jag föredrar icke-Mac