Ny konflikt kring ridhus i bostadsområde

Sv: Ny konflikt kring ridhus i bostadsområde

Jag har lite svårt för sådant här. Om man blev allergisk av att vara inärheten av hästar (eller djur öht.) skulle det väl inte finnas några hästmänniskor... :confused:

Och om någon redan är allergisk så får man ju ändå inte bygglov närmre än, hur många meter det nu var.

Sv: Ny konflikt kring ridhus i bostadsområde

Herregud vad fånigt!

Fy fan för svenskar ibland alltså.. E vi världens mest negativa folk eller? Så sjukt missunsamma att det finns inte..

Man blir inte allergisk av att vistas bland djur.. det har jag jävligt svårt att tänka mig.. däremot så tror jag mer på att man blir allergisk av att isoleras och INTE vistas bland djur öht!!!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Satsningen på en ny ridanläggning i Ronneby kostade skattebetalarna drygt 40 miljoner kronor 2011. Redan nu har ridhuset fuktskador. På...
Svar
0
· Visningar
794
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (SR) Det blir ett nytt ridhus i Lervik. Bygg- och miljönämnden i Gävle gav på torsdagen klartecken till ridhuset som också ska fungera...
Svar
0
· Visningar
780
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (SR) Nu finns planer på att bygga en hästby i Håby utanför Munkedal – alltså ett bostadsområde där flera hästägare har ett gemensamt...
Svar
0
· Visningar
689
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (SR) En ny hovslagarutbildning har startat i Flyinge utanför Eslöv, som samtidigt blivit huvudman för all hovslagarutbildning i Sverige...
Svar
0
· Visningar
689
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama