*Ny inom western*

Celestan

Trådstartare
Hej!!

Jag tänkte jag skulle vända mig till er alla duktiga här. :)

Jag skulle vilja börja rida western, har en häst som tidigare tränats inom western. Hur mycket vet jag dock inte, men det kan ju vara upp till bevis. Jag har inga jätte stora tävlingsambitioner utan vill bara börja utforska och se vad vi kan gå för ;)

Så till min fråga, vet någon vart jag kan vända mig, finns det någon bra tränare inom Göteborgs området som kan lära ut grunderna?

Tack på förhand!!

:)

Sv: *Ny inom western*

Välkommen!
Googla W-klubbar i ditt område, ring till ansvariga. De kan med största säkerhet guida dig rätt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 983
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Lady_S
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 320
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
1 045
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka