*Ny inom western*

Celestan

Trådstartare
Hej!!

Jag tänkte jag skulle vända mig till er alla duktiga här. :)

Jag skulle vilja börja rida western, har en häst som tidigare tränats inom western. Hur mycket vet jag dock inte, men det kan ju vara upp till bevis. Jag har inga jätte stora tävlingsambitioner utan vill bara börja utforska och se vad vi kan gå för ;)

Så till min fråga, vet någon vart jag kan vända mig, finns det någon bra tränare inom Göteborgs området som kan lära ut grunderna?

Tack på förhand!!

:)

Sv: *Ny inom western*

Välkommen!
Googla W-klubbar i ditt område, ring till ansvariga. De kan med största säkerhet guida dig rätt.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
376
Senast: Ramona
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 156
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 041
Senast: lilsan
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
504

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka