F

FlinkBisk

Har inte riktigt fattat hur forumet fungerar. Det är inte indelat i olika delforum?

Oavsett - jag heter Kim Salomonsson och bor i Kälarne (Jämtland) med min sambo, hans tre barn, våra sammanlagt 7 hundar, 4 råttor och 9 vaktelhöns.

Hundarna är;

Tekla - blandras, 10,5 år
Bambi - berger, 6 år
Poppel - gråhund, 6 år
Sheep - sheltie, 2 år (bor oftast hos min kennelsyster)
Flink- berger, 1 år
Jäger - hälleforsare, 8 månader
Collie - border collie, 4,5 månad

Vi är främst aktiva inom specialsök och tävlar lite agility, och jakthundarna jagas så klart med. :)
*länk borttagen av moderator*
Nu ska jag ta och titta runt lite på forumet och se om jag förstår mej på det. ;)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ny här!

Hejsan! Kul att du hittat hit! Känner igen dig ;)

Det här är ju främst ett hästforum, så hundforumet är inte indelat mer än att man kan sätta olika prefix på trådarna (avel och raser, hundhälsa, övrigt och... något mer). Man kan även välja att bara se trådar med ett visst prefix och på så sätt få lättare att se just de trådar som rör ett område man är intresserad av :)

Sedan vill jag bara påpeka att din länk nog kommer tas bort av moderator ;) Det är inte tillåtet att länka till kurshemsidor/affärer/bloggar osv. Sådant får man skriva på sin profilsida eller skicka i PM till de som frågar efter det :)

Ah, ja men då får dom ta bort den då. ;)

Då förstår jag bättre hur det fungerar. Har hört mycket om att det är ett bra forum, så jag får väl ge det en chans då. ;)

Hej !
Är också ny på forumet och tycker än så länge att diskussionerna här varit på en bra nivå, andra forum har ruggigt låg nivå och liknar mer pajkastning.
Välkommen!

Känner också igen dig och passar på att hälsa dig välkommen hit! ^^
Jag tycker att det är ett ledigt och lättöverskådligt forum.

Vinkar jag oxå, först idag, i en annan tråd tyckte jag mig känna igen hundarna i avataren o Flink!

Hej Hej och Välkommen!
Bor också i Jämtland :)
Svenstavik för att vara mer exakt.

Har två tikar, en Golden och en jämthund.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag umgicks med en så trevlig hund i helgen, och jag blev helt enkelt biten (inte av hunden ;) ) men av hundlängtan. Jag är...
2
Svar
21
· Visningar
3 394
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX