Ny här / AR?

G

Guapa

Hej! Äntligen har det fungerat med inloggning och grejer, så nu är är jag här!
Jag har nyligen kommit i kontakt med barockridning, och finner det väldigt intressant! Har haft väldig tur som fått möjlighet att rida riktigt fina hästar som tillhör en riktigt duktig barockryttare.
Nu har jag läst "AR" flera gånger här. Är det en annan betäckning för barockridning?
Vill lära mig så mkt som möjligt!

Kram!

AR = Akademisk Ridkonst, samma som barockridning, fast egentligen en bättre beteckning på ridstilen eftersom ridstilen inte bara utvecklades under barocken...

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 875
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Tuvstarr
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 475
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 284
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar