Ny frisyr - tips!

Mirtai

Trådstartare
Nu behöver jag tips på vad jag ska göra med mitt hår :)

Har "alltid" haft långt hår men klippte av det i samband med att jag tappade hälften av håret i samband med amning.

Älskade mitt långa hår eftersom det gick att variera i all oändlighet. Såhär såg det ut när det var lite mer fixat:

bild.jpg

När jag klippte av det blev det axellångt, kravet var att det skulle gå att sätta upp. Ser ut såhär:

11055284_10153213991296663_5238395389152750085_n.jpg


Och nu är jag sugen på att göra något annat. Ska jag låta det växa ut igen? Eller klippa av ännu mer? Blond kommer jag fortsäta vara, har testat andra färger tidigare utan att trivas i det. Dessutom brukar min man skoja om att jag får se ut hur jag vill i håret så länge det är långt och blont så ska väl inte chocka honom för mycket heller :p

Det här är en annan tanke:
frisyr_90259431_147372142.png


Så vad säger ni? In med tips och idéer snälla!
 
Nu är jag jättetråkig, men jag tycker att du ska behålla det som det är och spara ut det igen om du vill. Din nuvarande frisyr är jättefin.
 
Inte klippa av allt!

Jag röstar på
lrg-125-elisha_frisyr2_1143035979.jpg


eller att du sparar ut håret igen.

Det var verkligen en jättefin frisyr! :love:

Men känner att jag kommer få sammanbrott på att behöva fixa massor varje morgon plus at jag tror det är svårt att få till den där snedluggen med min enorma virvel...
 
Det här är en annan tanke:
frisyr_90259431_147372142.png


Så vad säger ni? In med tips och idéer snälla!
Det här var verkligen en snygg frisyr, men frågan är - hur mycket fix vill du stå med varje morgon? :angel:

Jag tycker du är jättefin både i den långa pagen och det hellånga håret!! Trist svar jag vet :o men det är faktum ;)

En fråga med tanke på ditt blonda, gör du det själv eller hos frissan? Det var en riktigt fin blond färg, den vill jag också ha :idea:
 
Jösses vad vacker du är! :love:
Jag röstar på hellångt eller @Idas förslag....
Dessutom brukar min man skoja om att jag får se ut hur jag vill i håret så länge det är långt och blont så ska väl inte chocka honom för mycket heller :p
...eller så kapar du det helt och färgar det i någon knallig färg enbart p.g.a detta :devil: (jag hade lätt gjort det, skoj eller inte så är det jag som bestämmer vad jag vill göra med mitt hår...)
 
Jösses vad vacker du är! :love:
Jag röstar på hellångt eller @Idas förslag....

...eller så kapar du det helt och färgar det i någon knallig färg enbart p.g.a detta :devil: (jag hade lätt gjort det, skoj eller inte så är det jag som bestämmer vad jag vill göra med mitt hår...)

haha, tro mig, jag gör precis som jag vill! När vi träffades hade jag dessutom mörkt och kort hår :p

och tack för komplimangen, vad snäll du är :love:
 
Det här var verkligen en snygg frisyr, men frågan är - hur mycket fix vill du stå med varje morgon? :angel:

Jag tycker du är jättefin både i den långa pagen och det hellånga håret!! Trist svar jag vet :o men det är faktum ;)

En fråga med tanke på ditt blonda, gör du det själv eller hos frissan? Det var en riktigt fin blond färg, den vill jag också ha :idea:

Tror du att det är så mycket fix? Lite vax bara tänkte jag :p

Jag älskar också färgen! Det är två olika frisörer som gjort det, tycker bäst om den som är nu. Ganska mycket guld i :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har för dagen kort hår, men har inte klippt mig på 2 snart 3 månader, vilket är otroligt länge för att vara jag och jag inser att...
Svar
13
· Visningar
4 836
Senast: Ms_Antrop
·
Kropp & Själ Jag behöver hjälp! Det är dags att gå till frisören igen känner jag för att färga utväxten och klippa lite. Jag har inte så långt hår...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 753
Kropp & Själ Jag har aldrig haft för vana att gå till frisören men gjorde det i alla fall för några månader sedan. Den frisören tyckte jag skulle...
29 30 31
Svar
608
· Visningar
45 525
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, mitt hår går av. Har alltid haft långt hår och har aldrigt haft några direkta problem, förns nu. Klippte av allt...
Svar
16
· Visningar
23 156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp