Ny Forzab extrautrustning!

bambi82

Trådstartare
Nu börjar det bli dags att beställa transport. Frågan är alltså vilken extrautrustning ni inte skulle vilja vara utan? Och vad som är totalt onödigt.

Jag tror din fråga är lite för yvigt ställd för att folk ska orka svara. Är det inte bättre att du berättar vilken modell och dina funderingar?

Hmm, har kommit så långt att jag vet att jag vill ha kombiramp och kamera i släpet och extra innerbelysning. Men funderar lite på skötardörrarna, har tänkt ha fönster i båda men ska man ha nån delad? Eller är det bara bökigt och extra moment att öppna två dörrar så att säga?

Min fråga var ju mer från början tänkt så att jag inte skulle missa något viktigt som ni andra inte skulle vilja vara utan på sitt släp. :)

Jag har hellre delad än med fönster. Vissa hästar tycker det är jätteläskigt med fönster eftersom grejorna far förbi i den höjden.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
733
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Det börjar vara dags för mig att se mig om efter en ny (eller nyare) transport. Då jag kör mycket kallblod så känner jag att första prio...
Svar
12
· Visningar
1 009
Senast: skiesabove
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Cattis_E
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 441
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar