Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mynta2 skrev:Barnsjukdomar eller inte, dom är till för att botas...och det har nog inte emmaljunga förstått än...trots välkänt märke. Modin uppfyller i allafall kraven enligt Europeiska Standarden för barnvagnar ifall du trodde det inte fanns någon sådan. Men som sagt...trådskaparen får väl gå efter eget huvud och fixa vad hon vill, gammalt/nytt, okänt/välkänt..Tror nog inte ungen blir skadad av vad hon nu än väljer.
oz_joj skrev:Jag vill ha en så lätt och smidig som möjligt eftersom vi bor i lägenhet mitt i storstan utan hiss och frekventerat med uteliggare i trapphuset då och då, dvs bör orka med att släpa upp den till natten. Blev då rekommenderad den lättaste vagnen på affären, en trehjulig vad den nu hette från Nya Zeland, Mountain något tror jag. Jag köper helst begagnat med inser att 9kg barnvagn är bättre än 18kg med de förutsättningar vi har... Gäller bara att hitta en lätt begagnad. Tips på andra lätta vagnar?
Googlade lite på "din" vagn fick dock inte upp speciellt mycket. De hade fått anmärkning på dåliga handtag.prinsessfeminist skrev:När bebisen är nyfödd så sover h*n i en liten mjuklift som man kan lägga plant i Inglesinan.
OK! Alla befintliga märken verkar ha fått någon anmärkning på någonting i någon modell, så det är nog bara tat hitta en vagn som uppfyller ens krav och hoppas på det bästa!ainasoja skrev:Det är inte denna typ av vagn från Inglesina som fått denna varning.
Den har jag läst om nu, fått bra i diverse tester! Ser rätt fräck ut också *mycket viktigt *...Fullblod skrev:Vi har precis haft samma problem och köpte i förra veckan en Knorr Nizza... har faktiskt inte hittat nåt test där den fått dålig kritik än... dessutom är den billig att köpa... av alla jag pratat med har jag oxå bara hört positivt... Lycka till med letandet...