Nummerlappsficka

Mjuff

Trådstartare
Vilken modell är bra?! Tycker de flesta är så klumpiga.
Har ridit med en svart, med korsade band över ryggen. Den satt ganska illa faktiskt.
Sen har jag sett en vit med "raka" band över axlarna, och den verkar sitta bättre. Men ändå... en vit väst skiljer sig så från den svarta kavajen.
Har även sett en mindre modell som man bara fäster med säkerhetsnålar.

Vilken har ni och vad kan ni rekommendera??

jag har den svarta m korsade band över ryggen..
Tycker den sitter helt ok.

Har tävlat i andra sporter där man bär nummerlapp, där får man nr.lappen färdigtryck på ett special papper som är tjockare men mjukt, så man behöver inte ha det i ena plastficka el så för att det inte ska gå sönder... dessa sätts fast i tröjan m säkerhetsnålar.. dom tycker jag sitter bäst. men sådana nr lappar har jag inte sett på ngn hästtävling tyvärr...

Ja okej så illa sitter inte den svarta. :D Men jag tycker den känns klumpig och stor.

Synd att de skulle ta bort nummerlapparna i tyg som man hade förut. De satt ju faktiskt bäst.

tyckte också de nrlapparna i tyg satt bäst, har nnu en svart med kors på ryggen och jag tycker som man känner sig som en inplastad gurka :D......speciellt i dressyren annars tycker inte jag den är i vägen... :)

Sy en själv.

ta en vanlig pärmplastficka (A4) och sy fast tygband runt om, sen kan du sy på band så du kan knyta på den som med de gamla lapparna arrangörerna har, eller så fäster du med säkerhetsnålar i tygkanten.

Sv: Nummerlappsficka

lånar knapp

har någon någon bild på en sådan...e den på hööks okey eller??

e de den man kan ändra siffror på?

ja har den vita å e jättenöjd iofs får man vika nummerlappen lite för att den ska få plats men den e smidig å rida me

Har oxå den vita och tycker den funkar bra.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 862
Utrustning Det finns ju en uppsjö av västar och jag vet att prova sig fram är det enda sättet att VETA. Nu vill jag bara ha lite tips på vilka...
Svar
6
· Visningar
1 309
Senast: Loretta713
·
Utrustning Kanske bara jag som är dålig på att leta men varför finns det så få dressyrsadelmodeller till ponny? Dottern har hittills ridit i en...
Svar
4
· Visningar
1 338
Senast: ylvalill
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar