Nummerlapp

D

dreddgirl

Blir inte klok på de här med nummerlappen. Har hållaren, men undrar nu om man får ett A4 med mitt nummer på vid tävlingen eller ska jag ta med penna o papper, de jag prtata med säger lite olika. någon som vet säkert? Tack för svar...:bow:

Sv: Nummerlapp

Nej det är redan förtryckta siffror, eller skall ju vara det iallafall. Lite svårt att se om man bara skriver siffrorna med en bläckpenna

Oftast får man förtryckt papper med nummer, kan även hända att man får skriva själv på mindre tävlingar men då tillhandahåller arrangören papper och penna.

*trådkapning*

Hur var det, fick man ha de där nummer"västarna" från h**ks?
Läste i någon tråd att det var fel storlek och blabla, men kommer inte ihåg vad de kom fram till..?

arrangören ska stå för det , men jag skriver dock alltid ut eget så jag är säker att jag har 2=) alltid bra att vara på den säkra sidan!

arrangören ska stå för det , men jag skriver dock alltid ut eget så jag är säker att jag har 2=) alltid bra att vara på den säkra sidan!

Va :eek:
Om du garderar dej så för en så liten, mindre viktigt detalj som nummerlapp. Hur garderar du dej då för allt annat? :)

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 418
Senast: hhere
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 396
Senast: KesoNeso
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 243
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2