Nja, hon är skiljd från barnens pappa iaf.@SkorpSmulan MEN vad är det för veterinär du har?!?? Har hon ingen man? Jag har dåligt minne men vad är det du ska kolla hos vet?
Stråla har en ryggskada och en SI led som bråkar som behöver hållas koll på ca 2 gånger per år, nu har Stråla dessutom talat om att det är dags, för 6 veckor sen när jag ringde och bokade tid första gången. . Hon har även varit lite gallig i benen som jag vill kolla upp. Just denna vetten är väldigt duktig hästveterinär och även kiropraktor så därför väntar vi på henne. Väldigt populär och ofta väldigt uppbokad men det är ju bara höjden av otur att hon får sjukt barn 2 gånger när hon ska till oss.
--------------------------
Jo det känns verkligen som att allt kommer på en gång, fast det har även hållt i sig bra länge.
Nåväl, nu har Stråla iaf fått brodd på sig. Hon fick stå inne från torsdag kväll till lördag för att det var full snöstorm här, hon smet ut en sväng men benen bara stod åt alla håll.
Nu är dock all snö borta och vi har 9 grader varmt. I slutet på oktober. Helt galet.