aiquen

Trådstartare
... är råttburen tom. Strax efter kl. 17 idag somnade Disa och Ilona in för sista gången.

Vila i frid, matte saknar er... :(

1340236.jpg

Sv: Nu...

Men de var väl inte så gamla?

Njae, de var inte ens två år än. :(

Gick båda 2 bort idag?

Ja, Disa hade fått en böld/tumör. Hon var pigg hela tiden, men så gick det hål på bölden och det började blöda. Så jag tyckte det var dags nu... Innan såret blev större eller infekterat, och började påverka hela allmäntillståndet. Ilona var frisk men fick ändå följa med sin syster på resan. Jag kan inte köpa fler råttor nu, och jag ville inte att hon skulle bli ensam.

Klart du gjorde rätt.
Jag kommer själv göra exakt likadant inom snar framtid med mina två honor.

Tråkigt som tusan :( Men det var nog det bästa iaf...

Men visst är det jätte sorligt :(

Jätte snälla råttor var dom!

/Kram Ida

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 313
Senast: Freazer
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Eftersom snön kom, det frös och dörröppnaren på baksidan som är enda vägen jag tar mig ut och in med manuell rullstol, promenadscooter...
Svar
0
· Visningar
495
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 350
Katthälsa Jag har två katter, Göte 10 år och Igor 9 år. Göte har behövt flera turer till veterinär sista tiden då han skadats och därefter fått...
Svar
5
· Visningar
1 129
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix