Nu vill jag visa min "små"

mysko

Trådstartare
Sv: Nu vill jag visa min "små"

Gulliga ju :d

Här är mina :love:
040210_001.jpg

Charm
Yamas040214.jpg

Yamas
040216_010.jpg

Spinners o Tuffing
040329_002.jpg

Uthällda pojkar
Tuffing040214.jpg

Tuffing, långhals
Spinners040122.jpg

Spinners

Jättesöta!!! Den ena liknar min Pumba lite....

Vill oxå visa bilder. De stora bilderna lägger jag som länkar med tanke på de som sitter med modem.... :crazy:

Casper 8 år vill ha mat

ct3.jpg

Casper slöar i vattensängen

pex11.jpg

Tipex som lite bebis

Tipex 6 år senare på sitt älskade klösträd på balkongen

Molly 10 år poserar

pumba6.jpg

Pumba när han fortfarande var vildkatt med brutet bakben, veckan innan vi lyckades fånga honom.

pumba10.jpg

Pumba efter 6 månader som innekatt, gosig som få...

:love: sååå fina, älskar lurvig päls :love:
Själv har jag en halvlurvig och en korthår, syskon ur samma kull, bondisar.
Syrran har en som är så lurvig att det liksom krullar sig på magen, underbart :)
inte haj alls på datorer, hur klistrar man in bilder från "mina bilder" till hit?

Kolla under Datorer på den nålade tråden överst :D

Det krullar sig under magarna på mina oxå sedan är det ett himla borstande på vintrarna för det blir tovor :mad:
Lillkillen är inga problem att borsta men mamman står ut i 2 sek :cry: sedan är det inte lönt att ens tänka på att borsta.
Jag brukar få åka med henne till D-kliniken på vårarna där de får ge henne lugnande så de kan ta tovorna

Visst är hon vacker :love: man kan se lite att hon är tandlös på h.sida + att läppen är lite delad på mitten, hon har varit med om en bilolycka (1 av 2) :cry: trodde att hon skulle få problem att fånga möss, men icke hon är lika duktig för det :D

Den där tjockisbilden togs två eller tre dagar efter att Casper flyttade hit. (datumet på bilden stämmer inte, det var kameran som krånglade då, rätt datum ska vara 5/8-04)sedan dess har han bantat :devil: Domino kan intyga att det var ett par kilo lättare kisse att bära förra veckan, från det att han kom.
Det syns inte så bra på bilderna, men här är liiiite utveckling i alla fall.

040908, man ser att magen är mindre i alla fall.

Likaså här.....
Och här med

040926 Avslappnad

Hungrig, får inte äta före vet.besöket. 041008

Senast ändrad:

Han klarar en sträng vinter iaf :angel:
Dom är för söta de små liven :love:

Ja och det är sommarbild :D då ska du se hur han ser ut på vintern :D
Han är skogis/perser
Han är född hos mig tillsammans med 3 systrar dessa sålde jag.
När han föddes fastnade han så vi fick hjälpas åt att dra ut honom sen dess har han varit min lilla bebis :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
2 004
Senast: cili
·
Övr. Hund Jag och sambon har en liten busig dansk-svensk gårdshund på snart 3 år och 9 kg. Pga hans uppfinningsrikedom kombinerat med en viss...
Svar
7
· Visningar
3 939
Senast: utte
·
Övr. Katt Helt oväntat har jag blivit med katt, en alldeles underbar liten kille på ca 10 veckor (och 700 g vilket väl är ganska lite?), och jag... 2
Svar
26
· Visningar
4 719
Senast: Pazuzu
·
Fritid För nån dag sen hade hunden och katten ett moment då dom låg nära nära varandra, vilket jag såklart ville fånga på bild, men hur jag än...
Svar
4
· Visningar
1 131

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka