Nu sätter vi igång igen!

L

Love_Milord

Nu kommer jag in igen efter en lååång paus. Milord har flyttats till Helena Fylking tills mitten av Juli. *saknar honom* :p

Men, men, jag får ju se honom på Torsdag i Jägersro :bump: Vi sätter igång igen, tävling, start.. Det måå.. *tar ett djupt andetag*
Nu är man ju desperat efter et så långt tag ^^ *fniss* Nåh, då tar jag det från början;
På torsdag ska lille Mille tävla igen på galoppbanan. Nån mer som ska dit? Kanske som ska tävla i samma löp som Milord??

Startlista: http://www.atg.se/StartlistServlet

Ser att det blir ovanliga hästar med, spännande! ihh.. Svåra motståndare.. Men det går nog bra :crazy:

- Goa Kjamizar Mimmi

(Pss.. Skriv även om du har ett "Engelskt fullblod" som ska tävla eller bara ska dit! Eller, du kanske bara vill prata lite :D)

Sv: Nu sätter vi igång igen!

Länken funkar inte, gör såhär då;
Gå in på http://www.atg.se/KalenderServlet, gå ner till torsdag och kolla längst till höger då där det står "Jägersro Galopp", då kommer du till den dagens löpningar. Om du vill se loppet med arabhästarna går du till "8" :)

? Varför skriver du bara så?? :/ ?

Vi har hästar som ska starta, Be my Baby, Niceandeasy och så ska Big Size kvala! Dock åker jag till spanien imorgon så jag missar "min" häst! :(

Pga av våra pm till varandra! Kommer du till Jägers på torsdag?

Vad roligt, men ändå synd. Jag hoppas det går bra för dem. Om jag hinner ska jag heja lite :D

Ok :rofl: Såklart! Jag missar aldrig min pålle, särskilt inte nu när jag saknar honom så :love:

Kommer du??

Ser att Niceandeasy har gått bra. Har ni nån uppfödning där hemma?? Alla de tre hästarna är uppfödda hos dig :D
Big Size då?? Går hon bra?? :bump: Eller, det får jag väll kolla själv :rofl:

Ja jag ska träcka till Helena så jag kommer definitivt att vara där!

Ser att du ändrat avatar till Milord!

Grattis till en tredjeplats

Vi hade en till start som kom 2:a, fast det var nog inte så många startande, det var en 2åring som startade i sitt första riktiga löp

Ar inte mitt "hemma" pa riktigt! Stallet jag hjalper till i.. :p Fast andrahem kan man lugnt saga.. Har ingen direkt uppfodning men har haft ungefar ett/tva fol per ar en tid..

Gick ju bra for Nicey :D , mindre bra for Baby :cry: och Big Size kom aldrig till kval.. Ar ju i Spanien sa vet inte riktigt varfor.. Grattis till er tredjeplats!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka