Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm. Okej jag har sålt lite grejer och funderar på bett. Det är ju kul. Tänk om jag behöver mina märkliga specialare igen? (Typ läder ett, jättekul att köpa, fungerade sådär att använda, men kanske nästa häst??? )
Borde gå igenom allt. Har en del schabrak som är broderade och som jag inte får sälja pga gammalt sponsoravtal. Behålla dom dom är eller försöka "lappa" över loggan? Det är fina equiline schabrak så "släng" är inte aktuellt. Och inte sprätta, har lite kläder som ska sprättas och det är ett helvete och tar en miljon år.
Har 7(!) sadlar på två hästar, varav ingen är fullt igång
Sen jag tog bort min gamla häst i höstas har jag börjat sälja av det som inte passar dottern som jag har kvar. Har sålt ett gäng bett, sadelgjordar och tyglar. Behöver bli av med ett gäng vojlockar men de är dyra att posta. Likaså några täcken som dottern vuxit ur och som är helt ok.
Skiulle behöva sälja två sadlar men jag har inte koll på exakt vilken storlek de har eller hur jag tar reda på det. Någon som kan berätta? Är två Stübben.
Jag tycker att många begagnade saker läggs ut till överpris. Om det inte kommer till användning, varför vara snåljop och inte få sålt? Roligare om någon annan kan ha nytta av det.
Så är det. Då får man komplettera en fin bild med magiskt vackra ordJag lägger också ut väldigt billigt, för att jag vill få sålt. Men svårt att få fram på bild hur mjuk dressyrgjorden är, till exempel..