Nu närmar sig ju Ófeigur KM...

Trassla

Trådstartare
...så, vem ska dit?

Jag utlovar förresten en glass till den som lyckas lista ut vem jag är/vad jag kommer jobba som :cool: (på plats!)

Tyvärr, jag jobbar och kunde inte byta så för en gångs skull finns inte jag och mitt rosa hundludd inte i mitten. Så jag kan inte bjuda på glass om du vet vem jag är.

Missade sista anmälningsdatum, men jag ska dit och kolla! Har många kompisar som ska tävla.

Eeeeeek!!!
Och jag som trodde min första diskning skulle bli vid min första tävling (någonsin för mig oxå) på knashästen?!!! :cool: :angel:

Alla från stallet och lite till ska dit och tävla så jag kanske kommer upp en dag :)
Du kanske ska vara funktionär??

Det gäller att börja i tid, sägs det :D

Betsy: Du är givetvis också diskad, men kan få en glass i alla fall :cool:

Ähh säg nu... ;)
Vill ju lista ut vem du är...är hemskt sugen på glass :d

Liknande trådar

Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
795
Senast: Sassy
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 079
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 218
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka