Nu leker vi "Vad är grejen?"

Detta är första bilden (är flera bilder men denna visar alla delar)
Vet dock inte vad det är.
IMG_8989.png
 
När jag växte upp hade vi en mulltoalett där man bytte tunnor som var väldigt lika denna, där den övre ringen var för urin (tror jag). Dock verkar hålet i mitten opraktiskt... Var visserligen en axel för omrörning som stack upp någonstans, men får inte ihop det rent praktiskt.
 
När jag växte upp hade vi en mulltoalett där man bytte tunnor som var väldigt lika denna, där den övre ringen var för urin (tror jag). Dock verkar hålet i mitten opraktiskt... Var visserligen en axel för omrörning som stack upp någonstans, men får inte ihop det rent praktiskt.
Bästa förslaget hittills ändå! 👍👍
 
Precis så. Sådan Mulltoalett hade vi när jag var liten. Det på bilden är själva insatsen inuti mulltoaletten. Kisset skulle hamna på övre ringen och bajset i stora tunnan. Blir mera tydligt när man har hela mulltoaletten ihopmonterad. Man hade flera insatser, så det kunde komposteras ifred.
 
Precis så. Sådan Mulltoalett hade vi när jag var liten. Det på bilden är själva insatsen inuti mulltoaletten. Kisset skulle hamna på övre ringen och bajset i stora tunnan. Blir mera tydligt när man har hela mulltoaletten ihopmonterad. Man hade flera insatser, så det kunde komposteras ifred.
Tack, mysteriet löst! 😁😁👍
 

Liknande trådar

Hemmet Hittad i ett uthus på en gård vars nuvarande hus är från 1800-talet.
Svar
6
· Visningar
538
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Jag ska ha denhär kjolen imorgon och jag undrar om nån har tips vad som skulle passa att ha till den. Inte för jag kommer vara på nåt...
Svar
3
· Visningar
458
Senast: cirkus
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 675
Senast: LadySara
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp